کد خبر 1279642
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
استقلال همچنان در زمین تمرین نامناسب/ دوران کوچ‌نشینی آبی‌ها کی به پایان می‌رسد؟

تیم فوتبال استقلال تمرینات خود را همچنان در زمین‌های مختلفی می‌گذراند و نتوانسته زمین تمرین ثابتی برای خود پیدا کند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال این روزهای تمرینات خود در زمین‌های تمرینی مختلفی می‌گذراند و این مساله باعث شده استقلالی‌ها برای هماهنگی زمین تمرین خود هر بار با چالش‌های منحصر به فردی دست و پنجه نرم کنند.

در ابتدای شروع تمرینات استقلال، مجموعه ورزشی انقلاب، محل برگزاری تمرین آبی‌پوشان پایتخت بود اما با اعتراض بازیکنان استقلال به وضعیت زمین چمن این مجموعه،‌ باشگاه تصمیم به عوض کردن زمین تمرین آبی‌ها گرفت.

در حال حاضر شاگردان فرهاد مجیدی در مجموعه ورزشی خیریه عمل تمرین می‌کنند. تصاویر این زمین چمن هم نشان می‌دهد که این چمن هم نمی‌تواند کیفیت ایده‌آلی برای آبی‌ها داشته باشد و نبود کیفیت خوب در چمن‌های تمرین می‌تواند برای وضعیت جسمی بازیکنان استقلال خطرناک باشد.

دوران کوچ‌نشینی استقلال کی به پایان می‌رسد؟

گفته می‌شود استقلالی‌ها باز هم قصد نقل مکان به یک مجموعه ورزشی دیگر دارند و مجموعه ورزشی انقلاب با ترمیم‌های صورت گرفته قرار است باز هم مقصد آبی‌پوشان برای تمرین کردن باشد اما معضل اصلی آبی‌ها یعنی پیدا کردن یک زمین ثابت و با کیفیت همچنان باقی است. مدیران استقلال تا اینجای کار نتوانسته‌اند در این مساله به نتیجه نهایی برسند و تا این لحظه باز هم گزینه‌های مختلفی برای عقد قرارداد مطرح می‌شود و باید دید مدیران جدید باشگاه استقلال چه زمانی می‌توانند این مشکل بزرگ آبی‌پوشان را برطرف کنند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس