کد خبر 1279108
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
انتقال سوخت به لبنان

رسانه های خارجی از ورود هفتمین تانکر سوخت خریداری شده از ایران به لبنان خبر دادند.

به گزارش مشرق، هفتمین کاروان تانکرهای گازوئیل خریداری شده از ایران، متشکل از ۳۵ تانکر که از بندر بانیاس سوریه بارگیری شده بود، وارد لبنان شد.

گفتنی است، پیش‌تر «محمد رعد» نماینده پارلمان لبنان و رئیس فراکسیون «وفاداری به مقاومت» با اشاره به بحران اقتصادی در این کشور، گفته بود:  اقدام سید حسن نصرالله در وارد کردن سوخت از ایران یک تصمیم شجاعانه بود و تحریم‌ها را در هم شکست.

«شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان شامگاه جمعه در اظهاراتی تأکید کرد که واردات سوخت از ایران به این کشور مهمترین محاصره لبنان در طول تاریخ را شکست.

شیخ نعیم قاسم در گفت‌وگو با شبکه المنار گفت: «از زمانی که حزب الله در لبنان به منصه ظهور رسیده است این کشور قوی‌تر شده است».

وی در ادامه درباره واردات سوخت از ایران نیز توضیح داد: «گازوئیل ایران که به کمک حزب الله از طریق سوریه وارد کشور شد، مهمترین محاصره لبنان را که مدت‌هاست بر کشور اعمال شده درهم شکست».

نعیم قاسم در پایان یادآور شد: «گازوئیل ارسال شده از سوی جمهوری اسلامی ایران سبب شد تا آمریکا با عبور خط گاز مصر از سوریه به لبنان موافقت کند. همین موضوع باعث سردرگمی آمریکایی‌ها و چاره‌جویی آنان برای تعامل با لبنان شده است».

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • محسن IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    4 25
    خریداری شده!!!!خخخخخ
    • FR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
      21 2
      بله بکوری چشم تو و امثال تو توسط تاجران شیعه لبنانی نقدا خریداری شده است.
    • US ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
      7 0
      پسرم برو ترکیه یه کیلو باقلوابخر بشین نوش جان کن شبم برو کنسرت ابی مست و شنگول برگرد برو هتل بگیر بخواب. صبح هم پاشو برو تو پارک با زنهای خوش اخلاقشون اختلاط کن . موندی تو ایران خیلی خیلی خیلی بد برای چی؟! موندی اینجا واسه مشرق کامنت بذاری. حیف تو نازگل پسر نیست عمرتو هدر میدی. پاشو با این کامنت ها کارت راه نمی افته.
    • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
      0 0
      آقا راست میگه دیگه باید مطمئن بشه پولش چی میشه!! پول تانکهای ایران که انگلیس چهل و سه ساله بالا کشیده نمیده یا چند میلیاردی که کرهٔ جنوبی بلوکه کرده نمیده و...... نیست که بیخیال شیم که، این یکی از دوضلع نه غزه نه لبنانه، شوخی نیست که، باید حواسمون جمع باشه جز یانکی و غربی‌ها کسی پولمونو نخوره!!!!!
    • محمد.قم IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
      1 0
      نه به کوری چشم تو و امثال تو جهت صدقه سری کشور ایران
    • حکیم IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
      3 0
      چرا ی عده فکر می کنن ایران هر چی به عرب ها می فرسته مجانیه؟!! مَشتی ی آشغالی به اسم پرایدو قالب کردی بهشون و با دلار حسابش کردی و هیچ خدمات مس از فروشی هم براش نگذاشتی اونوقت غصه ی اینو می خوری که نکنه فلان جا ، مجانی برای یکی کار بکنه... ی حرفایی میشنوه آدم که یا طرف اصلا تو باغ نیست ... یا تو باغه اما خودشه به ... می زنه
    • مهدی IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
      6 0
      یه عده اینقدر احمق هستند حرفای دوروغ شبکه های اونوری رو باور میکنند اما حرفای مردم خودشون رو نه،بسه از خواب بیدار بشید منوتو و عنترنشنال و غیره دوستدار و دلسوز مردم ما نیستن
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    14 0
    این حرکت های ایران در مغز افراد کوچک نمی گنجه ولی ژنرالهای غربی خوب می فهمن . دم ایران گرم
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    9 0
    تا کور شود هر آنکه نتواند دید هم غربیها بخصوص آمریکا و رژیم صهینیستی و آل سعود از غصه بترکند منافقین داخلی هم خجالت بکشد و از نوکری غرب دست بردارند
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    1 0
    آره آلبانی نشین فروخته شده نقدی به کوری چشمت .
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    1 0
    واردات سوخت توسط سیدحسن نصرالله یک تصمیم شجاعانه برای درهم شکستن محاصره لبنان بود فرستادن توسط ایران بردبرد برای دو طرف بوده ویک پیروزی بزرگ برای حزب الله درتاریخ لبنان شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس