کد خبر 1278760
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی وارد بحرین شد

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی ، صبح امروز در نخستین سفر رسمی پس از امضای توافق سازش میان تل‌آویو و منامه، وارد بحرین شد.

به گزارش مشرق، «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، در نخستین سفر رسمی پس از توافق عادی سازی روابط  میان تل‌آویو و منامه، صبح امروز (پنجشنبه، ۳۰ سپتامبر) وارد بحرین شد.

 لاپید در صفحه شخصی خود در توئیتر با انتشار تصاویری از ورودش به بحرین، نوشت: «وارد بحرین شدیم. بسیار مفتخرم که نماینده اسرائیل در اولین سفر رسمی و تاریخی به این کشور هستیم. به خاطر استقبال گرمتان متشکرم».

وزیر خارجه اسرائیل وارد بحرین شد +عکس

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، دیروز اعلام کرده بود که روز پنجشنبه، لاپید به منامه سفر خواهد کرد و این سفر به دعوت «عبداللطیف بن راشد الزیانی» همتای بحرینی او صورت می‌گیرد.

بنا بر این گزارش، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در اولین سفر رسمی خود به بحرین سفارت این رژیم را در منامه افتتاح خواهد کرد. دو طرف همچنین چند توافقنامه امضاء خواهند کرد؛ ‌ با این حال، در بیانیه وزارت خارجه رژیم صهیونیستی  به عنوان این توافق‌ها اشاره‌ای نشده است.

 تل‌آویو و منامه، ظهر امروز، همچنین یک خط هوایی مستقیم از بحرین به فلسطین اشغالی افتتاح خواهند کرد که در طول هفته، دو پرواز انجام خواهد داد.

وزیر خارجه اسرائیل وارد بحرین شد +عکس

مطابق با بیانیه وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی، ‌ دو پرواز مذکور توسط شرکت هواپیمایی «گلف ایر» بحرین صورت خواهد گرفت.

«عیدال رول» معاون وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی درباره افتتاح این خط هوایی گفت: «بحرین یکی از مقصدهای تجاری مهم برای اسرائیل است و افتتاح خط هوایی میان دو طرف یک گام راهبردی مهم خواهد بود».

وزیر خارجه اسرائیل وارد بحرین شد +عکس

بحرین در سپتامبر سال۲۰۲۰ با وساطت دولت وقت آمریکا به ریاست «دونالد ترامپ»، توافقنامه‌ عادس‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس موسوم به «توافق‌های آبراهام» را امضاء و رسما با تل‌آویو روابط دیپلماتیک برقرار کرد.

یائیر لاپید تیر ماه امسال نیز سفارت رژیم صهیونیستی را در ابوظبی و کنسولگری این رژیم را در دبی رسما افتتاح کرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • AU ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    1 0
    دستشونو میذارن تو دست کسیکه هم نژاداشونو به خاک و خون کشیده و خونه هاشونو خراب و اواره شون کرده، اینا ادمن!؟ لعنت ابدی بر محمد رضا سوادکوهی و جد و ابادش که بحرین رو از مملکت جدا کرد تا الان صهیونیستای کودک کش وحشی توش جولان بدن لعنت بهت که الان الهام باید از بالای نقشه واسمون زر زر کنه اینا از جنوب
    • آدریان دریا IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
      1 0
      این نتایج فروختن بحرین توسط توله رضا پالانی هست.شاهی که از دنیا فقط وا دادن نقابل آمریکا و زن بارگی و بدمستی بلد بود. خدایا با عدل خودت به حسابش برس. الهی آمین.
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    1 0
    بحرین هم بعد از آذربایجان پر.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس