فرمانده عملیات بغداد: طرح امنیتی ویژه اربعین با موفقیت اجرا شد

فرمانده عملیات بغداد از موفقیت‌آمیز بودن طرح امنیتی ویژه اربعین امسال خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری السومریه، «احمد سلیم» فرمانده عملیات بغداد از موفقیت طرح امنیتی ویژه در زیارت اربعین امام حسین (ع) خبر داده و بر ادامه تلاش‌ها جهت بازگرداندن زائران به شهرهای خود در بغداد تاکید کرد.

احمد سلیم با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که فرماندهی عملیات بغداد طرح امنیتی ویژه‌ای با مشارکت همه یگان‌های امنیتی -اطلاعاتی و بخش‌های لجستیکی تهیه کرده که در تامین امنیت کامل هزاران موکب حسینی و میلیون‌ها زائری که عازم کربلای معلی هستند موفق بود.

وی تاکید کرد که طرح امسال با سرعت عالی در همه جاده‌ها برای تامین امنیت زائران و تسهیل حرکت آنها در پایتخت اجرا شد.

فرمانده عملیات بغداد در پایان گفت که یکی از دلایل موفقیت این طرح اجرای عملیات پیشگیرانه موفق با توجه به اطلاعات دقیقی است که مانع اجرای توطئه‌های گروه‌های تروریستی در هدف قرار دادن زائران می‌شود.

دیروز فرمانده عملیات بغداد برای اطمینان از طرح امنیتی ویژه اربعین حسینی، ضمن انجام سلسله بازدیدهای میدانی خود طی یک گشت هوایی مسیر زائرانی که از بغداد وارد کربلای مقدس خواهند شد را بازرسی کرد.

وی پس از بازرسی گفت، طرح امنیتی امسال موفقیت آمیز بوده و مطابق با برنامه پیش رفته است.

همچنین سرویس امنیت ملی عراق با هدف تامین امنیت مسیر زائران حسینی نیروهای خود را در بغداد مستقر کرده است.

همزمان با دومین هفته اجرای طرح امنیتی و خدماتی سازمان حشد شعبی عراق در کربلای معلی، سرتیپ «علی الحمدانی» فرمانده عملیات «الفرات الاوسط» در سازمان حشد شعبی، از مشارکت ۹۵۰۰ نیروی این سازمان در تامین امنیت مراسم اربعین حسینی (ع)، در این استان خبر داد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس