تاکید جهاد اسلامی بر انتقام گرفتن از شهادت ۵ فلسطینی در کرانه باختری

جنبش جهاد اسلامی در واکنش به شهادت اخیر ۵ مبارز فلسطینی در کرانه باختری تاکید کرد: خون فلسطینیانی که در شهرهای رام الله و جنین در کرانه باختری به ضرب گلوله صهیونیست ها به شهادت رسیدند، هدر نخواهد رفت.

به گزارش مشرق، این جنبش روز یکشنبه در بیانیه ای هشدار داد که رژیم اشغالگر بهای تمامی جنایات و اقدامات تروریستی خود علیه سرزمین و ملت فلسطین را پرداخت خواهد کرد.

در بیانیه مزبور آمده است که این جنایت هرگز نخواهد توانست مانع عملیات چریکی شود بلکه حضور مردم در کنار مقاومت را افزایش خواهد داد و خون شهدا برای تمامی آزادگان، چراغی خواهد بود تا سلاح بر گیرند و از میهن و کرامت خود دفاع کنند.

این جنبش همچنین خاطر نشان کرد که زمان بازگشت به مبارزه اصیل و رویکرد انقلاب و قیام و رویارویی، به دور از هرگونه سازش فرا رسیده است.

نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی با همراهی تفنگداران جوخه ترور موسوم به یگان یمام بامداد امروز (یکشنبه) به چندین منطقه در کرانه باختری از جمله شهر جنین و برقین یورش برده و با مبارزان مقاومت درگیر شدند که در اثر آن ۵ فلسطینی شهید و ۲ نظامی اسرائیل هم زخمی شدند که حال آنها وخیم گزارش شد.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش کردند، دستکم ۲ نظامی این رژیم در درگیری‌های کرانه باختری و قدس زخمی شده‌اند و وضعیت آنها وخیم است.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که ترور این ۵ فلسطینی بخشی از عملیات گسترده ارتش علیه فعالان حماس در کرانه باختری بوده است.

سخنگوی ارتش صهیونیستی افزود که در پی شهادت این ۵ فلسطینی، احتمال شلیک راکت از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی وجود دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس