به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کاوش مدیا فیلمی منتشر کرد و نوشت: فرصت را از دست ندهید ایران در حال رسیدن به نقطه‌ای بی بازگشت است. نمی‌توانید از طریق مذاکرات هسته‌ای برنامه منطقه‌ای ایران را متوقف کنید!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شسم IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    1 0
    جانمى جان ! شرافتاً كسى هست خوشش نياد ؟! رسماً داريم از عالم و آدم باج ميگيريم ! ما اينيم ديگه !
  • NZ ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    2 0
    دشمن در شمال از طريق ترکيه و باکو، در شرق از طريق نا آرامی در افغانستان و تکنيک دستگاه امنيتی پاکستان در شکل دادن تروريسم، در غرب از طريق اقليم کردستان عراق و نفوذ رژيم صهيونيستی و در جنوب از طريق آمارات و سعودی ها و نفوذ رژيم صهيونيستی و تحرکات در جزيره سقطری يمن در حال شکل دادن مقدمات يک آشوب همه جانبه در آينده نزديک است. خيانت محمود عباس دقيقا نشاندهنده اينست که دشمن احتياج به يک سال تنفس در جهت تجهيز و نفوذ حداکثری در منطقه است. دقيقا امروز نبايد چنين جای تنفسی به دشمن داد. ببينيد که چطور بنت با لحنی توهين آميز در مورد گرفتن باج ميلياردی از کنگره آمريکا لايحه توقف کمک مالی را به سر جای اولش برگرداند. در مورد يمن هم اگر هواپيما ارسال کمک دارو و غذا امکان نشستن ندارد، با چتر محموله را از هواپيما بياندازيد. مهم است که ديده شود که سعودی با کمک آمريکا و انگليس با هواپيما بمب بر سر مردم يمن می ريزد و ايران با هواپيما کمکهای بشر دوستانه با چتر می ريزد. الان وقت چنين تحرکاتی است.
  • ملت IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    1 0
    الحدیث سخنگوی امریکا در عراق است و حرف امریکا را پخش می‌کند باید گفت از ضعیف بودن دولت خبری نیست ودشمن شروع به فکرکردن کرده اما به خواست خدا راه بجایی نمی‌برد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس