کد خبر 1277117
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۷/۰۴

امروز سهامداران شرکت‌های سامان گستر اصفهان، پلاسکوکار و عمران و توسعه فارس در بورس و معامله‌گران شرکت‌های داروسازی کاسپین تامین، قند شیروان قوچان و بجنورد و آ س پ در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۲هزار و ۶۰۱واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۲۴هزار و ۷۱۹واحد قرار به کار خود پایان داد و بیش از ۵میلیارد و ۵۸۲میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۴هزار و ۸۰۶میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۹۸هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سامان گستر اصفهان، پلاسکوکار و عمران و توسعه فارس بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های گروه صنعتی ملی، پارس الکتریک و معدنی دماوند بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران با معامله ۲میلیارد و ۷۸۷میلیون ورقه به‌ارزش ۳۲هزار و ۷۶۶میلیارد تومان در ۶۶۶هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۵۱واحد افت کرد و در ارتفاع ۲۰هزار و ۸۰۶واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های داروسازی کاسپین تامین، قند شیروان قوچان و بجنورد و آ س پ بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های بیمه اتکایی ایرانیان، توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی و صنایع غذایی مینو شرق بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس