کد خبر 1276570
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۷/۰۳

امروز سهامداران شرکت‌های تامین ماسه ریخته‌گری، پالایش نفت تهران و سرمایه‌گذاری غدیر در بورس و معامله‌گران شرکت‌های پالایش نفت لاوان و پتروشیمی تندگویان و تولید در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۳۵هزار و ۶۵۳واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۲۲هزار و ۱۰۴واحد قرار به کار خود پایان داد و بیش از ۶میلیارد و ۹۲۳میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۶هزار و ۱۵۳میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۲۰۸هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های تامین ماسه ریخته‌گری، پالایش نفت تهران و سرمایه‌گذاری غدیر بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های معدنی دماوند، سازه پویش و آسان پرداخت پرشین بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران با معامله ۳میلیارد و ۴۰۳میلیون ورقه به‌ارزش ۱۸هزار و ۹۳۲میلیارد تومان در ۹۴۱هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۹۳واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۰هزار و ۸۵۷واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های پالایش نفت لاوان، پتروشیمی تندگویان و تولید و توسعه سرب روی ایرانیان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های کی بی سی، تولید نیروی برق دماوند و تولید برق عسلویه مپنا بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس