کد خبر 1276246
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵
دعا نویسی

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری دعانویسی خبر داد که با ترفند بخت گشایی ۲ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود.

به گزارش مشرق، سرهنگ کارآگاه سعید دالوند رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دعانویسی خبر داد که با ترفند بخت گشایی ۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.

 سرهنگ کارآگاه دالوند در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: ۲ خانم جوان برای دستگیری کلاهبرداری حرفه ای به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و اعلام کردند که در سال ۹۷ با خانمی به اسم «ساناز» که مدعی داشتن قدرت های ماورایی و بخت گشایی است آشنا شده که در مدت ۳ سال به دفعات مختلف مبالغی هنگفتی از آنان دریافت کرده است.

وی با بیان اینکه متهم به دفعات مختلف در مجموع ۲۰ میلیارد ریال از شاکیان دریافت کرده بود، تصریح کرد: در چندین عملیات پلیسی، هویت واقعی متهم شناسایی و مشخص شد متهم قبل از شکایت شاکیان، مخفیگاه خود را تغییر داده است.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران گفت: با تلاش کارآگاهان هویت واقعی متهم شناسایی و در یک عملیات پلیسی متهم در مخفیگاه جدیدش در محدوده نیاوران دستگیر شد.

سرهنگ دالوند افزود: این شیاد دعانویس، با دستور قضائی روانه زندان شد و کشف سایر جرائم احتمالی در دستورکار قرار دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    2 3
    احمق ،،،،، یکی 500 میلیون تومن خرج کنه برای اینکه یه آقا بالاسری بیاد، بهش امرونهی کنه،،( این کارو بکن، اون کارو نکن) ،،( اون کاری رو که من میگم بکن!!!!) ،،،،،، بغیر از احمق، اسمش را چی میشه گذاشت؟؟؟!!!! عقل که نباشه، جان در عذابه.
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    8 0
    نوش جونش از خر جماعت باید کند
  • جارو IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    1 0
    بیا پول بده خودم میشم اقا بالاسرت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس