کد خبر 1276125
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰
لغو اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت هدیه فرهنگی به ملت ایران بود

مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه باید در مقابل هجمه‌های فرهنگی ایستادگی کنیم گفت: لغو اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت هدیه فرهنگی به ملت ایران بود.

به گزارش مشرق، حامد صبوری در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه قرچک که به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید انجام شد با اشاره به اینکه لغو اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت هدیه فرهنگی به ملت بزرگ و با تمدن ایران اسلامی بوده است اظهار داشت: این اقدام یکی از مهمترین اقدامات دولت در حوزه فرهنگی جامعه محسوب می‌شود.

صبوری با بیان اینکه باید با تمام توان و تلاش در مقابل هجمه‌های فرهنگی ایستادگی کنیم گفت: عزت، اقتدار، استقلال و امنیت ایران اسلامی مرهون رشادت و از خودگذشتگی جوانان مؤمن و متدینی است که در راه اسلام، جان خود را فدا کردند.

مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت آموزش و پرورش بیان داشت: در زمان شیوع کرونا به خوبی دیدم که آموزش در کشور به تعطیلی کشیده نشد و با همکاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و راه اندازی مدرسه تلویزیونی و نیز راه اندازی شبکه شاد، بخشی از مشکلات ناشی از تعطیلی مدارس کاسته شد.

وی با تاکید بر ضرورت آموزش حضوری گفت: هیچ وسیله آموزشی، جای تعلیم و تربیت حضوری در محیط آموزشی و کلاس را نمی‌گیرد و در این خصوص باید تمام تلاشمان را برای حضوری شدن آموزش به کار بگیریم و یکی از این مواردی که مقدمه آموزش حضوری را فراهم می‌کند واکسیناسیون دانش آموزان است که به خوبی و با روندی مطلوب آغاز شده است.

صبوری به بازگشایی مدارس با جمعیت کم روستایی و عشایری و حضور تلفیقی دانش‌آموزان و در نهایت بازگشایی مدارس با جمعیت زیاد اشاره کرد و اظهار داشت: این موضوع با همکاری و تصمیم‌گیری انجمن اولیا و ارائه شیوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی که به مدارس ابلاغ می‌شود، عملیاتی خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس