کد خبر 1275822
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳
نورافکن: هدف گذاری سپاهان آسیا است/ به بازی مقابل کره‌جنوبی و امارات خوشبینم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: هدف گذاری امسال سپاهان لیگ قهرمانان آسیا است.

به گزارش مشرق، امید نورافکن در مورد بازی دوستانه سپاهان و گل‌گهر که در واقع شباهتی به بازی دوستانه نداشت، اظهار داشت: برای بردن حتی در بازی دوستانه می‌جنگیم. گل‌گهر تیم پرمهره و با امکانات خوبی است. یکی از حریفان ما و حتی می‌توانم بگویم مدعی قهرمانی لیگ برتر است. جنگ داخل زمین عادی بود. این دیدار برای ما مفید بود. امیدوارم استارت خوبی برای شروع لیگ بزنیم و بهتر از سال قبل باشیم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در مورد اینکه انتظارات بعد از بازی در تیم ملی از او بالا رفته است، عنوان کرد: تیم را برای لیگ قهرمانان خوب بسته‌ایم و خوب تمرین می‌کنیم. هدف‌گذاری ما برای این مسابقات است. امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

نورافکن با اشاره به حضور در تیم ملی تصریح کرد: تلاشم این است که آمادگی خودم را به کادر فنی و هم‌بازی هایم نشان بدهم. دوست دارم بتوانیم بهترین عملکردم را در تیم ملی داشته باشم. امیدوارم برای خوشحالی مردم بهترین نتایج را کسب کنیم و به جام جهانی صعود کنیم که این آرزوی هم بازیکنی است. خوش‌بین هستم که در دو دیدار مقابل امارات و کره جنوبی بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم. مخصوصاً‌ بازی با امارات که خارج از خانه است و امتیاز آن می‌تواند به ادامه مسیر ما کمک کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس