احمد شیرزاد

عضو فراکسیون افراطیون مشارکت در مجلس ششم می‌گوید: اینکه اصلاح‌طلبان در هر موضوعی بخواهند فقط غُر بزنند، کسی حرف‌شان را گوش نمی‌کند.

به گزارش مشرق؛ «روزنامه کیهان» در ستون اخبار ویژه خود نوشت:

احمد شیرزاد در گفت‌وگو با ایلنا، درباره ادعای ائتلاف برادران لاریجانی با روحانی، ناطق و خاتمی گفت: آقای صادق لاریجانی فاصله فکری‌اش با مجموعه اصلاحات بسیار زیاد است و تفاوت زیادی هم بین علی لاریجانی با صادق لاریجانی وجود دارد. این چند برادر هر کدام یک پدیده متفاوتی برای خودشان هستند و تفاوت‌هایشان هم بسیار زیاد است.درست است که از یک پدر و مادر هستند اما تفاوت زیادی باهم دارند و هیچ کدام‌شان هم اصلاح‌طلب نیستند که نزدیک به اصلاح‌طلبان باشند.
وی یادآور شد: در حاشیه جلسات مسئولین قضایی، ما صحبت‌های خیلی نامرتبط سیاسی از آقای آملی لاریجانی می‌شنیدیم که در دوره آقای رئیسی و اژه‌ای اینها بسیار محدود شد.
شیرزاد که در مجلس ششم از سوی کروبی متهم شد مثل رادیو اسرائیل حرف می‌زند، افزوده است: هرچند آقای رئیسی هم کاملا در عملکردش خارج از قوه قضائیه عمل می‌کرد اما در حرف‌هایی که می‌زد سعی می‌کرد حول و حوش مسئله قضایی صحبت کند، اما آقای لاریجانی نظرات بسیار تندی را مطرح می‌کردند که خارج از وظیفه و عملکردشان بود به همین دلیل خیلی تفاوت دارد که فکر کنیم روزی ایشان به سمت تمایلات اصلاح‌طلبانه میل کنند.
وی با بیان این که شخصیتی مانند آقای ناطق نوری با آقای آملی لاریجانی بسیار تفاوت دارند، گفت: آقای ناطق نوری یک انسان عملگرا و واقعیت‌گرا بودند و هستند اما ما این خصوصیات را در آقای آملی لاریجانی کمتر مشاهده می‌کنیم.
شیرزاد در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه آیا امکان دارد اتاق فکری با حضور آقایان ناطق نوری، خاتمی، برادران لاریجانی، روحانی و عبدالله نوری تشکیل شود، اظهار داشت: این گفته خیلی ایده‌آل است، حتما مشاهده کرده‌اید طرفداران فوتبال روی کاغذ برای خودشان یک تیم جهان می‌نویسند و در آن بهترین بازیکنان را از سراسر کشور می‌گذارند اما؛ اولاً هرگز چنین تیمی تشکیل نمی‌شود، ثانیاً اگر تشکیل شود خوب بازی نمی‌کنند؛ چراکه انسجام و هماهنگی لازم را ندارند. من دور هم جمع شدن این افراد را بسیار بعید می‌دانم. از نظر واقعیت این است که نباید خیلی امیدی داشته باشیم که چنین اتفاقی بیفتد.
احمد شیرزاد همچنین گفته است: معتقدم در شرایط فعلی مجموعه اصلاح‌طلبان خیلی به حساب نمی‌آیند البته که اصلاح‌طلبان تاثیرگذار بودند و جهت‌گیری‌های قاطعی را در سال‌های ۹۲، ۹۴، ۹۶ و خرداد ۷۶ داشتند، در مجالس دهم و ششم هم تاثیرگذار بودند اما در حال حاضر به دلیل شکست سختی که در انتخابات اخیر داشتیم؛ برای همین حرف‌هایشان متاسفانه خیلی به حساب نمی‌آید.
شیرزاد خاطرنشان کرد: هنگامی که مجموعه اصلاح‌طلبان فقط بخواهند در هر موضوعی موضع منفی بگیرند و غر بزنند طبیعتاً تاثیرگذار نخواهد بود، اگر اصلاح‌طلبان می‌خواهند حرف‌های تاثیرگذار داشته باشند، باید واقعا هر موضوعی را در جای خودش تائید و نقد کنند، اگر این دو با هم نباشد نتیجه خوبی به بار نمی‌آید در نتیجه حرف آدم هم شنیده نمی‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • وطن پرست DE ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    6 3
    این مهره دست چندمه. ولی شما کلی ازش مطلب می زنید
    • سوخته IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      4 0
      هر چه بیشتر دست و پا بزنید بیشتر در کثافات خودتان فرو می روید دزدی و اختلاص و خیانت این حذب غرب پرست بر همگان آشکار شده شماها در زبالدان جای گرفته اید و تمام ......................
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    13 0
    به ایشان بفرمایید تمام بدبختی های هسته ای ایران که به قیمت جان بسیاری تمام شد، محصول همکاری منافقین و نطق احمقانه و خیانت آمیز شما در مجلس کوفتی ششم بود. لطفا دهانتان را ببندید که سکوت شما بسیار بهتر است .
  • حسن IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    10 0
    این بابا همان کسی است در مجلس ششم بایک حرف کاملا دروغ پرونده هسته ای ایران را به شورای امنیت کشاند محاکمه باید بشود
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    12 0
    این آدم احمق همونیه که با لو دادن اسرار هسته ای ایران در صحن علنی مجلس باعث آغاز روند چند ده ساله فشار همه جانبه به ملت شریف ایران شد خدا از سر تقصیراتش نگذره
  • محمدایوب IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    7 0
    حیف شد دیر فهمیدی شیرزاد دولت مورد حمایت شما رییسش هر روز آیه یأس. درجنگ اقتصادی هستیم. وما نمی توانیم. و. ما در تحریم هستیم برجام دارد به نتیجه می‌رسد. عراقچی امضا کرده منتظر حر ابن بایدن هستیم. وfetf را امضا کنیم به ما واکسن بدهند. البته در چهارسال اول. می گفت فتح الفتوح ودیوار تحریمها فرو ریخت برید کنار زیرش نمونین
  • سامان صدری IR ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    0 0
    اصلاح طلبی در ایران یعنی حرفهای قشنگ بزن اما وقتی نتونستی حرفهایت را به عمل برسانی!! داد بزن که در مملکت یک عده‌ای هستند نمی گذارند ما کار کنیم!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس