نیلی احمدآبادی

نیلی احمدی آبادی در آخرین اقدام نمایشی در نامه‌ای به رئیس دستگاه قضایی خواهان آزادی یکی از قاتلان فرقه دراویش گنابادی شد.

سرویس سیاست مشرق- روز گذشته وزیر علوم در حکمی، محمود نیلی احمدآبادی را از کار برکنار کرد. زلفی گل پس از کنار گذاشتن رئیس دانشگاه تهران، محمد مقیمی را به عنوان سرپرست منصوب کرده است.

از اقدامات مثبت دولت سیزدهم توجه علمی به وضعیت دانشگاه‌ها و پرهیز از نگاه سیاسی به تغییر و تحولات در آن است. سال ۹۲ حلقه معین در دولت روحانی به محض ورود به پاستور تمامی مدیران دانشگاه‌ها را از کار برکنار کرده و نفرات مورد نظر از بالاترین عنوان تا سطح معاونان علمی و آموزشی را تغییر دادند.

اصلاح طلبان با یک کودتای سیاسی مدیران شایسته با درجات عالی علمی را کنار گذاشته و تعدادی مدیر با گرایشات جناحی خاص را جایگزین کردند. نیلی احمد آبادی از جمله افرادی است که با وجود مخالفت‌های بسیار از جمله از سوی نمایندگان مجلس، به عنوان رئیس دانشگاه تهران انتخاب شد.

احمدآبادی در دوران حضور خود در سمت رئیس دانشگاه تهران همایش‌هایی برخلاف عفت عمومی برگزار کرد. در یکی ازاین‌دست نمایش‌های ضد اخلاقی با عنوان «همایش آرایش و میکاپ» دانشگاه تهران به سالن فشن شو تبدیل شد.

حمایت مدیر اصلاح‌طلب از قاتلان گلستان هفتم + عکس

همایش آرایش در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران

نیلی احمدی آبادی در آخرین اقدام نمایشی خود در نامه‌ای به رئیس دستگاه قضایی خواهان آزادی یکی از قاتلان فرقه دراویش گنابادی شده است. برخی اعضای افراطی این فرقه در بهمن سال ۹۶ در یک شورش خیابانی باعث شهادت سه مأمور نیروی انتظامی و دو نیروی بسیج شدند. کسری نوری یکی از اغتشاشاگران خیابان گلستان هفتم،‌ در مصاحبه با یورو نیوز اغتشاش و حرکت‌های وحشیانه مانند رد شدن اتوبوس از روی ماموران نیروی انتظامی را فعالیت مدنی نامید. عبدالمالک ریگی معدوم نیز پس از جنایت دل‌خراش تاسوکی و دهها جنایت دیگر، در مصاحبه با صدای آمریکا خود را فعال مدنی و حقوق بشری نامیده بود!

حمایت مدیر اصلاح‌طلب از قاتلان گلستان هفتم + عکس

حمایت مدیر اصلاح‌طلب از قاتلان گلستان هفتم + عکس

تصاویری از فعالیت مدنی اعضای فرقه دراویش گنابادی در گلستان هفتم پاسداران!

در واکنشی انقلابی و قابل‌ تقدیر، وزیر علوم مدیر سیاسی و جناحی دانشگاه تهران را از کار برکنار کرده است، اما در بسیاری از دانشگاه‌های کشور آب از سرچشمه آلوده‌شده و دانشگاه‌ها نیاز به تغییرات اساسی در «حلقه معین» دارند.

عدم پایبندی حداقلی برخی مدیران به تقیدات دینی و حفظ شئونات اسلامی، افسارگسیختگی در فضای فرهنگی، عدم حفظ شئون اسلامی و آکادمیک دانشجویان، ترویج روابط خارج از عرف، قربانی شدن فضای آکادمیک در برهه‌های خاص سیاسی، تبعیض میان تشکل‌های دانشجویی و عقده‌گشایی نسبت به تشکل‌های انقلابی و تکثیر مجدد تشکل‌های نزدیک به فتنه ۸۸ در دانشگاه ازجمله مواردی است که مدیران وزارت علوم در هشت سال گذشته در ترویج آن نقش اساسی داشته‌اند. بازنگری در رویه موجود، بدون توجه به جنجال‌های رسانه‌ای و سیاسی وظیفه تاریخی است که دولت انقلابی به دوش می‌کشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    12 83
    تو اين كشور هر كسي حرف حق بزنه جايي در مناصب مديريت نخواهد داشت.
    • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      75 3
      حق؟!!! کدام حق؟ حتما حقی که عمروعاص و معاویه تعریفش میکنند منظورتونه
    • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      34 2
      فقط از نظر افسادطلبان اوضاع این مملکت اینجوری است
    • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      30 0
      حتما از روی آدما رد شدن با اتوبوس و حمایت از وحشیگری امثال ریگی تعریف جدیدی از حق خواهی ست
    • وحید IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      23 0
      طیف لببرال حول محوری یهودی تشکل یافته ،این پروژه ی استعمار انگلیس ذیل نام پلورالیسم دینی توسط سروش دباغ یهودی طی سه دهده اخیر پیگیری شد(همان مافیای سیاسی اقتصادی)،علت نشست و برخاست حسن مصطفوی با فرق ضاله،پیش بردن پروژه انگلیسی بود،سروش دباغ نباید انتظار داشته باشد که نتایج۴۰۰ صدسال قتل و جنایت انگلیس برای تسلط برسایر ملل و غارت منابعشان را نتیجه تفکر یا روشنفکری یک شخص طفیلی مانند سروش دباغ بدانیم.
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    40 1
    چه فعالیت مدنی ای میکردن اینا!!!!
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    27 1
    اختاپوس جریان غرب گرا در کشور در دانشگاه ها این چند سال ریشه دواند. شغل من در محیط های دانشگاهی ست با اطلاع عرض می کنم ورود اساتید بی مایه از لحاظ علمی اما در حیطه سیاسی جریان لیبرال به عنوان یک اصل مطرح بوده هیات گزینش علمی دانشگاه ها عموما افرادی حسود و با نگاه غربگرایی اجازه ورود اساتید با بار علمی بالا را نمی دهند چون جایگاه خود را در تزلزل می دیدند این فاجعه زمانی پر رنگ تر و غلیظ تر می شود که اگر در وجود شما ذره ای اعتقادات و ریشه های دینی و انقلابی ببیند بدون اغماض شما را حذف می کنند. تقریبا دانشگاه های مادر کشور چند سال با همین فرمان تا هم اکنون هیات های علمی دانشگاه ها را چینش کردند. از اثرات مخرب اینها پایین آمدن بار علمی دانشگاه ها و افول چند پله ای کشور در جایگاه علمی جهانی از دست پخت های این حضرات است
  • عبدالله مومن IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    30 1
    تا این غربگدایان را به تاریخ نینداخته اید. کشور در تلاطم و بی ثباتی خواهد‌بود.
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    14 0
    خدا رو شکر شرش از سر دانشگاه تهران کم شد خدا کنه منصوبانش هم بندازن بیرون
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    14 0
    امیدوارم داغ عزیزانش را ببیند بعد ببینیم آزاد میکند قاتلش را؟
  • اهل خیبری IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    20 1
    شما رو به خدا نام مردم ولایتمدار وانقلابی گناباد رو با انتساب این دراویش به گناباد خراب نکنید. این ها دراویش ملاسلطانی هستند.
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    3 0
    داره کارت اقامتش رو دو قبضه میکنه
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    2 0
    ارتکاب جنایت حقه و جزو حقوق جانی
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    5 0
    هرچی دارودسته فتنه گران دزد بیت المال رو باید به میز محاکمه کشاند. آقای رئیسی، لطفا هرچه زودتر برخی اقلام رو ارزان کنید، این خیلی مهمه.
  • ناشناس IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    0 3
    شما هم مثل انها شاید هم به مراتب بدتر از انها عمل می کنید. خودتان را الکی تطهیر نکنید. تغییراتی که انجام دادید نگاه کنید .شهردار تهران . رئیس بنیاد . معاون اقتصادی . روسای دانشگاهها ..........
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    0 0
    خدایا شر فتنه گران رو به خودشون برگردان
  • DE ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    0 0
    خاک عالم بر سر نیلی احمد ابادی بعنوان رئیس دانشگاه تهران سابق که بجای تربیت دانشمند و مخترع و خردمند همایش گریم و ارایش و میکاپ برای رقاصه بازی ترتیب میداده!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس