به گزارش مشرق، کانال تلگرامی تبیان نوشت: کشورهای دیگه چطور با مخالفین واکسیناسیون برخورد می‌کنن؟

کانادا و فرانسه معترضین رو از کار تعلیق می‌کنن.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    5 4
    یعنی در بحث واکسن اجیاری ایران باید از غرب تقلید کند!؟ آفرین پس بعد چهل سال از انقلاب تازه به نتیجه رسیده اید که باید دنباله رو غرب شوید پس ادعای دولت انقلابی برای فریب مردم بود!؟ آیا همین جو روانی و تقلید کورکورانه از غرب دلیل مهمی بر بی اعتمادی به واکسیناسیون تحمیلی نیست!؟
    • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      3 1
      چرا چرت و پرت میگید، این یک مسءله علمی پزشکی و مربوط به سلامت بشریت و کل دنیاست و اکثریت عقلای دنیا و پزشکان و دانشمندان نظرشان بر تزریق واکسن میباشد و هیچ ربطی هم به غرب و پیروی از آن هم ندارد لطفآ منطقی و علمی صحبت کنید
  • نیما HK ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    6 6
    ایران بهشت عدالت است هرچ بیشتر بی عدالتی در قتل جوانان سیاهموست را می بنیم و بی عدالتی جهانی را می بنیم به ایرانی بودن خود افتخار می کنم به قول بهنوش بختیار مملکت من شرف دارد به تمام دنیا
  • حقگو IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    6 1
    الان چه ربطی داره ! گودرز رو با شقایق مقایسه می کنید یا دنبال توجیه برای سکوب مخالفان واکسنید
    • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      4 1
      تو این مملکت فقط دیکتاتورها حکومت می کنند. خب شما که واکسم زدید به بقیه چه کار دارید بقیه نمی خواهند واکسم بزنند. مگر نمی گویید که ایمن شدید ما اگر بیماری کذایی کرون بگیریم به خودمان آسیب می رسانیم نه شما که ایمن هستید. تو این لعنتی چی ریختید که مردم دنیا مجبور می کنید بردتون شوند.
    • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      2 0
      دیر یا زود دست این کرونا و نقشه حاکمان دنیا رو می شود و مردم می فهمند. همانطور که الان همه فهمیدند تروریست ها در خاورمیانه تولید و دست پرورده سیاستمداران و حاکمان بودند.
  • IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    2 3
    به جای پیشنهاد برخورد جدی فکر کنید چرا دو گانه فکر می کنند. چرا کشور عراق کرونا ندارد واکیسناسیون هم ندارد کشور ترکمنستان. چرا رومانی و دانمارک واکسن خودشون را جمع کردند. بهتر نیست به جای برخورد جدی که یاد گرفتید با زور به مردم حرفتون را بزنید در رسانه ها پزشکان مدرن که واکسن را قبول دارند و واکسن را قبول ندارند یک بار روبروی هم قرار دهید که مناظره کنند. بهتر نیست نگاهی به آمار فوتی ها بیندازید چرا افرادی که بعد از واکسن کرونا می گیرند و می میرند مرگ بر اثر کرونا می نویسند نه بر اثر واکسن. راستی شما که یک وب سایت راستی هستید. چرا بی بی سی و مسیح علی نژاد که کوچکترین حرکتی را ضد جمهوری اسلامی حمایت می کنند از این افراد حمایت نمی کنند. چرا کل دنیا که مقابل ما ایستاده بود واکسنهای خود را تند تند به ما اهدا می کند. چرا ما از همه جهان پیشی گرفتیم در واکسن زدن. واکسنی که در مرحله آزمایش هست را مگر می توانند اجباری کنند. چطور یک قرص ساده سرماخوردگی بروشور دارد مثلا برای افراد باردار و ... توصیه نمی شود چطور هر دارویی ممکن است با داروی دیگری سازگاری نداشته باشد ولی این واکسنی که در مرحله آزمایش قرار دارد برای هر سنی برای هر شخصی برای هر فردی با سابقه بیماری دیابت فشار خون حاملگی سازگار است. چرا سرتان را عین کبک در برف فرو کردید
    • IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      0 0
      چرا هذیان میگی جناب این همه متن نوشتی اما همش اشتباه و برعکس، مثل اینکه در کره زمین زندگی نمیکنی... در مورد تزریق واکسن هم بهتره بدونی که برای افراد و سنین مختلف و بعضی بیماران یا بچه ها و یا زنان باردار واکسن های خاصی در نظر گرفته شده و اعلام کردند.
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    4 1
    دو سه سال دیگه نتیجه واکسن اجباری به خصوص با نمونه ی خارحی رو خواهید دید. تا الان مو به مو اوامر سازمان بهداشت جهانی !! رو رو مردم پیاده کردین، داروهایی که هنوزم بعضی هاشون امتحان پس ندادن و هیچی در مورد اثراتشون منتشر نشده اما هنوز داره تحویز میشه! منتظر عواقب این کارتون باشید.
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    6 0
    لطفا یک گزارش هم از کشورهایی که کلا پروتکل ها را رعایت نمی کنند و واکسن نمی زنند و خبری از کرونا نیست بگذارید. جرا اینقدر رسانه ها یک طرفه شده. کشور عراق ـ کشور ترکمنستان ـ افعانستان چه شده که اینها پاک هستند و شما با این همه قرنطینه و تعطیلی و واکسن همچنان در صدر هستید. چرا از پزشکان مخالف دعوت نمی کنید که حرفهای خود را علمی بزنند چرا از خانواده هایی که اعضای خود را به خاطر تزریق واکسن از دست داده اند مصاحبه نمی کنید. وای بر شما با یک طرفه رفتن در این حرکت احمقانه همگام شده اید.
    • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      2 0
      پشت پرده این بیماری و واکسن زدن این است که قدرتهای جهانی بعد از این که دیدند کنترل مردم دنیا با رسانه های فیک و ترساندن ملت ها با گروهای تروریستی نظیر داعش و القاعده جواب نمی دهد. آمدند بازی کرونا راه انداختند.
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    2 0
    آقا ما به واکسن و این کرونا بازی ها اعتمهد نداریم. اگرچه انقلاب رو دوست داریم و براش خون دادیم. مسئولین باید ابهامات رو برطرف کنند. تناقضات کرونا سر به فلک کشیده.
    • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
      0 0
      تقصیر افراطیونه
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    2 0
    وقتی بسیاری از دلسوزان میگفتند کرونا یک پدیده ی چند وجهی است و مدیریت آن نباید صرفا به پزشکان سپرده شود، حرفشان شنیده نشد و امروز کشور در آستانه ی آسیبهای امنیتی ناشی از کرونا است. الان رئیس سازمان پدافند غیرعامل دقیقا کجاست؟ وقتی مدیریت کرونا به دست کاسبان بهداشت و درمان باشد، نباید انتظار داشت انسانیت حکمفرما باشد. هزاران نفر از مردم مردند و کسی پاسخگو نیست...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس