کد خبر 1274970
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷

کارشناس ایران اینترنشنال در ماجرای بررسی صورت مالیِ بانک ملی ایران اشتباه فاحشی کرد.

با انتشار صورت های مالی بانک ملی که به عنوان نخستین شرکت دولتی، وارد مسیر شفافیت مالی شد، موجی از تخریب ها علیه بزرگترین بانک دولتی راه افتاد که از جمله می‎توان به تخریب ناشیانه بانک ملی توسط شبکه ایران اینترنشنال اشاره کرد.

گاف عجیب رسانه سعودی

شبکه ایران اینترنشنال در این گزارش از زبان فردی که وی را روزنامه نگار اقتصادی معرفی کرده مدعی شده است که انتشار صورت های مالی بانک ملی می‎تواند تبعات گسترده ای برای این بانک داشته باشد و موجب ریزش سهام بانک ملی در بورس شود!

این اظهار نظر ناشیانه شبکه وابسته سعودی در شرایطی است که همه فعالان اقتصادی می دانند که بانک ملی یک بانک کاملا دولتی است و هیچ گونه سهامی در بورس و در دست سهامداران خصوصی ندارد.

در این گزارش ادعا شده است که انتشار صورت های مالی بانک ملی می تواند باعث هجوم سپرده گذاران برای خروج سپرده هایشان از بانک ملی شود. ادعایی که به هیچ وجه صحت ندارد و به نظر می رسد بیشتر از خبررسانی، فضاسازی روانی و دعوت مردم به خروج سپرده ها باشد.

طبیعتا با انتشار صورت های مالی بانک ملی می توان وارد نقد عملکرد مالی این بانک شد و نقاط ضعف و قوت را در کنار هم دید ولی باید مراقب تخریب های سیاسی رسانه های وابسته به سعودی هم باشیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس