کد خبر 1274821
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
محبوبیت ترامپ بیشتر از بایدن شد

نتایج تازه ترین نظرسنجی نشان می‌دهد میزان محبوبیت دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا از جو بایدن رئیس جمهور فعلی این کشور بیشتر شده است.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، جدیدترین نظرسنجی منتشر شده حاکی است شهروندان آمریکایی بر این باورند که دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین این کشور بهتر از جو بایدن رئیس جمهور فعلی بوده است.

بیشتر بخوانید:

آیا بایدن سیاست«اول‌آمریکا» را رها کرده است؟

بر اساس این گزارش، ۴۸ درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی مشترک "هاروارد-هریس" اعلام کردند که دیدگاه مثبتی نسبت به دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق این کشور و دولتش دارند و این در حالی است که ۴۶ درصد گفته‌اند دیدگاه مثبتی نسبت به جو بایدن و اعضای دولتش دارند.

از سوی دیگر ۴۹ درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی گفته‌اند که دیدگاه نامطلوبی نسبت به بایدن دارند، این رقم برای ترامپ نیز به ۴۷ درصد رسیده است.

به نظر می رسد رشد فزاینده تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ماه های اخیر و عملکرد انتقادآمیز بایدن در خارج کردن نیروهای آمریکایی از افغانستان، تاثیر زیادی بر کاهش شدید محبوبیت وی در بین مردم آمریکا داشته است.

بیش از ۵۱ درصد آمریکایی ها در این نظرسنجی گفته‌اند که ترامپ رئیس جمهور بهتری نسبت به بایدن بوده است.

این نظرسنجی نشان می دهد ۴۸ درصد رای دهندگان آمریکایی عملکرد بایدن در کاخ سفید را تایید می کنند ولی در مقابل ۵۰ درصد با عملکرد وی مخالف هستند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    1 0
    خروجی پوپولیسم در همه جای دنیا یکی هست اینم مثل احمدی نژاد در ایران شد
  • MD ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    1 0
    همشون یه جور پخ ان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس