کد خبر 1274728
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
کومان در آستانه اخراج/ بررسی گزینه‌های جانشینی در بارسلونا

طبق گزارش خبرنگاران نزدیک به باشگاه بارسلونا، هیئت مدیره این تیم به توافق رسیده که «رونالد کومان» را برکنار کند.

به گزارش مشرق، پس از باخت تحقیر آمیز بارسلونا به بایرن مونیخ، جنجال بین لاپورتا و کومان به اوج خود رسید و بسیاری عنوان کردند که هیئت مدیره بارسلونا به سرمربی تیم ۳ بازی فرصت داده تا شرایط را بهبود بخشد. کومان در اولین بازی مقابل گرانادا به تساوی ناامیدکننده‌ای رسید تا در آستانه اخراج از تیم قرار گیرد. 

خبرنگاران اسپانیایی پس از تساوی بارسلونا در فضای مجازی از تصمیم هیئت مدیره برای برکناری «رونالد کومان» خبر دادند. 

جرارد رومرو، خبرنگار مشهور و نزدیک به باشگاه بارسلونا اولین شخصی بود که در توییتر خود نوشت که بارسلونا به دنبال برکناری کومان است زیرا به او اعتماد ندارد. این تیم ۵ تا ۶ گزینه برای جانشینی کومان در نظر گرفته که بزرگترین آنها ژاوی است ولی هیئت مدیره همچنان معتقد است که این پست برای ژاوی زود است.

این خبرنگار در ادامه از نام‌هایی مثل «روبرتو مارتینز»،سرمربی تیم ملی بلژیک، یواخیم لو، سرمربی سابق تیم ملی آلمان، فلیپ کوکو، سرمربی اسبق پی‌اس‌وی آیندهوون و آندره‌آ پیرلو، سرمربی سابق یوونتوس نیز پرده برداشت.

بیشتر بخوانید:

فرار بارسلونا از شکست خانگی در دقیقه ۹۰

رومرو نوشت که آنتونیو کونته نیز به یکی از کاندیداهای جانشینی کومان بدل شده است. مربی که در فصل گذشته با اینترمیلان به قهرمانی رسید ولی به دلیل شرایط مالی این باشگاه مجبور به خداحافظی شد. او البته دستمزد زیادی بین مربیان می‌گیرد و باید دید آیا بارسلونا می‌تواند این مربی را به تیم خود آورد؟

خوان وهیلس، خبرنگار اسپانیایی نوشت که بارسلونا به نتیجه رسیده که کومان را اخراج کند. این تصمیم ممکن است امروز، فردا یا هفته یا آینده رخ بدهد ولی چیزی که مشخص است این بوده که بارسلونا به هیچ وجه دوست ندارد با کومان ادامه دهد.

کومان در آستانه اخراج از بارسلونا
نکته مهم این است که در صورت برکناری کومان بارسلونا به دلیل قرارداد بسته شده در سال ۲۰۲۰ باید ۱۰ میلیون یورو به فدراسیون فوتبال هلند بدهد که پرداخت این مبلغ برای بارسلونا بسیار سخت و دشوار است. از طرفی دیگر بسیاری معتقدند که ترکیب حاضر بارسلونا مشکل اصلی عدم نتیجه گرفتن تیم است و نه عملکرد کومان. شب گذشته او ۶ بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت و در انتها مجبور شد از «جرارد پیکه»‌به عنوان مهاجم اصلی خود استفاده کند. 

جوزپ سولدادو، خبرنگار دیگری از اسپانیا برای شبکه لاسکتا نیز نوشت که کومان در آستانه اخراج است و خوان‌مارتی، خبرنگار مشهور اسپورت احتمال مربی شدن «مارتینز» را بیشتر از بقیه دانست. 

بارسلونا سه شب دیگر در پنج شنبه شب باید به مصاف کادیز برود. چیزی که از رسانه‌ها به گوش می‌رسد عدم نتیجه‌گیری در این مسابقه منجر به اخراج قطعی کومان از بارسلونا خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس