پیام‌های تبریک سرلشکر باقری به ذوالقدر و فرمانده جدید نیروی هوایی ارتش

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام‌های جداگانه‌ای به محمدباقر ذوالقدر و امیر سرتیپ واحدی انتصاب آنان به دبیری مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرماندهی نیروی هوایی ارتش را تبریک گفت.

به گزارش مشرق، در پیام سرلشکر باقری به محمدباقر ذوالقدر آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند آقای دکتر محمدباقر ذوالقدر

با سلام و تحیات؛

انتصاب شایسته جنابعالی به سمت دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که بیانگر تعهد، لیاقت و قابلیت های سرشار آن برادر عزیز برای نقش آفرینی در این جایگاه مهم است را صمیمانه تبریک عرض می کنم.

به فضل الهی تجارب ارزنده و متمادی در سنگرهای مختلف خدمت به انقلاب و نظام اسلامی و ملت عظیم الشان ایران از مبارزه با رژیم ستم‌شاهی تا حضور مجاهدانه در صحنه دفاع مقدس و دیگر عرصه های پاسداری از انقلاب تا ایفای نقش های موثر و پیش برنده در قوه قضائیه و همچنین آشنایی عمیق نسبت به مسائل و موضوعات کلان و اولویت های فراروی کشور، نوید بخش موفقیت آن برادر گرانقدر در کمک به انجام وظایف و مسئولیت های حساس و راهبردی این مجمع شریف خواهد بود.

دوام توفیق و سربلندی جنابعالی در این سنگر خطیر، تحت عنایات حضرت ولیعصر (عج) و تبعیت از منویات و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را از درگاه قادر متعال طلب می کنم.

وی همچنین در پیام دیگری به امیر سرتیپ خلبان واحدی فرمانده جدید نیروی هوایی ارتش عنوان کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی

با سلام و تحیات؛

حُسن اعتماد فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) در انتصاب جنابعالی به سمت فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که نشانگر تعهد، شایستگی و قابلیت‌های آن برادر عزیز است را تبریک عرض می‌نمایم.

رجاء واثق دارم، تجارب ارزنده و توانمندی‌های مدیریتی و تخصصی شما طی سالیان خدمت و نقش‌آفرینی در نیروی هوایی آجا پشتوانه ارزشمند و مطمئنی در پیگیری و تحقق منویات و انتظارات معظم‌له در ارتقای توان و آمادگی‌های رزمی در پاسخگویی هوشمندانه به هر نوع و هر سطح از تهدید هوایی و رشد سرمایه انسانی با رویکرد ساخت نیروی هوایی دانشمند تراز نظام اسلامی در تعامل اثربخش و هم افزار با مجموعه بزرگ ارتش غیرتمند و بخش‌های ذیربط لشکری و کشوری خواهد بود.

موفقیت و سربلندی آن فرمانده خردمند و ولایی در این مسیر خطیر، تحت عنایات حضرت ولی‌عصر(عج) و تبعیت از نایب بر حقش مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) را از ذات اقدس احدیت مسئلت دارم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس