کد خبر 1274454
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
هیولای اشرافی بنتلی

کانتیننتال جی تی اسپید ۲۰۲۲ جدیدترین و جذاب ترین محصول کمپانی بنتلی است که اطلاعات رسمی آن منتشر و روی خط رسانه ها قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، کانتیننتال جی تی اسپید ۲۰۲۲ جدیدترین و جذاب ترین محصول کمپانی بنتلی است که اطلاعات رسمی آن منتشر و روی خط رسانه ها قرار گرفته است. این هیولای انگلیسی که صدای غرش های آن روی جاده میلیون ها طرفدار دارد از پیشرانه ۱۲ سیلندر توربودوقلو ۶ لیتری استفاده می کند که ۶۵۰ اسب خروجی و ۶۶۴ پوندفوت گشتاور را در اختیار سامانه تمام چرخ محرک مجموعه قرار می دهد. در بخش جعبه دنده نیز از نمونه ۸ سرعته اتوماتیک استفاده شده است.

هیولای اشرافی بنتلی با نشان اسپید +عکس

کانتیننتال جی تی اسپید ۲۰۲۲ در آزمایش های طی ۳.۵ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت رسیده و بیشینه سرعت آن نیز برابر با ۳۳۵ کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

این آمار برای یک خودروی ۲۲۷۳ کیلوگرمی در کلاس لوکس با این شرایط آئروداینامیک در طراحی بسیار ایده آل به نظر می رسد.

هیولای اشرافی بنتلی با نشان اسپید +عکس

در تریم اسپید میزان خروجی در مقایسه با ۶۲۶ اسب بخار خروجی تریم جی تی بهبود ۲۴ اسب بخاری را نشان می دهد.

شاخص مصرف سوخت پیشرانه اسپید برای ۱۰۰ کیلومتر رانندگی در شهر برابر با ۱۹.۶ لیتر، در بزرگراه ۱۱.۷ لیتر و در حالت ترکیبی ۱۵.۷ لیتر است.

هیولای اشرافی بنتلی با نشان اسپید +عکس

وظیفه توقف اسپید برعهده سیستم ترمز کربن-سرامیک مجهز به کالیپر ۱۰ پیستونه و دیسک های ۱۷.۳ اینچی در محور جلو و دیسک ۱۶.۱ اینچی با کالیپر ۴ پیستونه در چرخ های عقب است. گفتنی است این بزرگترین سیستم ترمز نصب شده روی یک خودروی دارای فاز تولید اقتصادی تا کنون است.

هیولای اشرافی بنتلی با نشان اسپید +عکس

داخل کابین اسپید چیزی از اتاق لوکس هتلی ۵ ستاره کم ندارد. مواد اولیه باکیفیت، عناصر کرومی صیقلی و فناورانه ها می تواند ساعت ها مخاطبین را درگیر خود کند.

قیمت پایه اسپید برابر با ۲۷۷۶۲۵ دلار و در تریمی که تصاویر آنرا مشاهده می کنید با توجه به آپشن ۳۱۵۰۰۰ دلار است.

منبع: عصر ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    3 6
    لعنت خدا بر سازندگان و خریداران خودروهای لوکس و اشرافی. این خودروها به چه کار می آیند؟ فقط تفاخر و پز دادن. همین پولی که آن ثرومند تبدیل به خودروی اشرافی کرد را می توانست یک ماشین ارزانتر بخرد و ببقیه پولش را صرف سرمایه گذاری و تولید اشتغال و کار مولد و یا کمک به مردم کند. اسلام به همین دلیل از هر نوع لوکس گرایی و اشرافیت زدگی بیزار است.
    • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      13 2
      این چه منطقیه که شما دارید خجالت بکشید به چه حقی به دیگران لعنت میفرستید شما هروقت اینقدر پولدار شدی که تونستی هر ماشینی بخری ولی بجاش پراید سوار شدی،بعد بیا اینجا اظهار فضل کن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس