بنتلی فلایینگ اسپور مولینر معرفی شد؛ لوکس‌ترین سدان Bentley

بنتلی فلایینگ اسپور مولینر معرفی شد. محصول جدید بنتلی توانسته سطح جدیدی از یک خودرو لوکس را به نمایش بگذارد. در ادامه با لوکس‌ترین سدان Bentley آشنا می‌شویم.

به گزارش مشرق، شرکت بنتلی به صورت رسمی از لوکس‌ترین سدان خود یعنی فلایینگ اسپور مولینر – Bentley Flying Spur Mulliner پرده برداشت؛ خودرویی که سطح جدیدی از یک خودرو لوکس را ارائه می‌دهد. بنتلی قرار است این خودرو را در هفته خودرویی مونتری به معرض نمایش بازدیدکنندگان بسیار ثروتمند خود بگذارد.

مشخصات بنتلی فلایینگ اسپور مولینر

بنتلی فلایینگ اسپور مولینر

طراحان برای جلوپنجره و تریم کروم در بخش پایینی بنتلی فلایینگ اسپور مولینر از الگوی الماسی دوبل استفاده کردند و همچنین نشان معروف بنتلی که به شکل الکترونیکی جمع می‌شود نیز روی کاپوت خودنمایی می‌کند.

بنتلی فلایینگ اسپور مولینر

روی ورودی گلگیرها شاهد برند مولینر هستیم و آینه‌های جانبی نیز با رنگ نقره‌ای خود بسیار جذاب به نظر می‌رسند. طراحان برای این سدان از رینگ‌های ۲۲ اینچی پولیش خورده با عناصر خاکستری استفاده کردند که نمای خاصی را در بخش جانبی به وجود آورده است.

بنتلی فلایینگ اسپور مولینر

مشتریان برای کابین این سدان لوکس نیز می‌توانند چند ترکیب سفارشی و رنگی شامل چرم آبی، چرم شتری و دوخت‌های سفید را انتخاب کنند. علاوه بر این امکان انتخاب ترکیبی از رنگ‌ها و تریم‌های دیگر نیز برای کابین این خودرو وجود دارد.

بنتلی فلایینگ اسپور مولینر

بنتلی فلایینگ اسپور مولینر به شکل استاندارد از ویژگی‌های سواری مولینر از جمله الگوی دوخت الماس در الماس روی صندلی‌ها و طراحی چرم سه‌بعدی روی پانل درها بهره می‌برد.

بنتلی فلایینگ اسپور مولینر

طراحان برای سرنشینان عقب نیز میزهای پیک نیک با عملکرد برقی را در نظر گرفتند. همچنین کنسول‌های مرکزی و عقب نیز از طرحی مشابه الماس بهره می‌برند. روی داشبورد هم ساعت مولینر به چشم می‌خورد که توانسته فضای لوکسی را به وجود آورد. همچنین برند مولینر برای این سدان لوکس کلیدهای چرمی و در جعبه هدیه دست‌ساز مشابه طرح کابین در نظر گرفته است.

بنتلی فلایینگ اسپور مولینر

این سدان نخستین محصول مولینر با قوای محرکه هیبریدی محسوب می‌شود. این خودرو با موتور ۶ سیلندر ۲.۹ لیتری هیبریدی با قدرت ۵۳۶ اسب بخار و گشتاور ۷۵۰ نیوتن‌متر عرضه خواهد شد و امکان سفارش موتور ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو با قدرت ۵۴۲ اسب بخار و گشتاور ۷۷۰ نیوتن‌متر نیز وجود دارد. البته مشتریانی که خواهان قدرت بیشتر هستند می‌تواند نسخه ۱۲ سیلندر و ۶ لیتری توئین توربو را سفارش دهند که قادر به تولید قدرتی برابر با ۶۲۶ اسب بخار و گشتاور ۹۰۰ نیوتن‌متر است.

منبع:گجت نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    2 0
    ببخشید قیمتش چنده؟
  • IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    2 0
    بنتلی هم از شرکت سایپا یاد گرفته چند ساله همین ماشینو با اسامی مختلف قالب میکنه به مردم.
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    1 1
    اصلاح طلبان غربگدا هنوز پراید می سازند! حداقل تو خودرو سازی از ارباب و قبله امال تقلید می کردین. و یه سوال، مدیران خودرو ساز ما خودشون چی سوار میشن؟ عکس ماشین هاشون رو بذارن ببینیم سوار تولیدات خودشون میشن یا نه!
  • م ت IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    1 0
    خوشم نیامد
  • Ams IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    1 1
    ماهم به برکت اسلام و مسئولین پرایدداریم
  • Ams IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    1 1
    ماهم به برکت اسلام و مسئولین پاک دست پرایدروداریم
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    1 0
    مثل پراید خودمونه
  • امیر IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    0 1
    من هر سایت ماشینی رفتم هی گفتن پراید اینجوری پراید اونجوری خب شما چرا دناپلاسو نمیگین تارارو نمیگین سورن پلاسو نمیگین رانا پلاسو نمیگین چرا هی میگین ضمنا یکی تو نظرات میگفت مسئولین ماشین ایرانی سوار میشن ؟ بله سوار میشن میخواید نام ببرم . آقای رئیسی سورن سوار میشن ، آقای جلیلی تیبا سوار میشن.
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    0 0
    درسته که واقعا طراحی زیبایی دارن اما امروز ی خبر خوندم کمپانی مورگان ی خودرو صخره نورد عرضه کرده با طراحی خودرهای قدیمی خیلی قشنگ بود ظاهری کاملا متفاوت و خیلی زیبا فکر کنم بقیه کمپانیهام این کار انجام بدن و گاهی ی خودرو با طراحی قدیمی عرضه کنن حتما مورد استقبال قرار میگیره فکرشو بکنین خودرویی با تجهیزات و فن اوری امروزی ولی بدنه و اتاق خودروهای قدیمی مثل خودروهایی که تو فیلمای چارلی چاپلین هست
  • ابواسحاق سقفی IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    عجب ماشین آشغالیه ماشین فقط ۴۰۵ مدل ۸۸ دور رنگ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس