به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: ‏پنج سال پیش در چنین روزی رهبر جلیل القدر انقلاب دستور دادند ارزش و آقایی دلار رو بشکنید.

کجا هستند سلیمانی ها و سرداران اقتصاد که حرف رهبری رو بعد از ۵ سال تحقق ببخشند!

یه مرد تو این اقتصاددانها نیست حرف رهبری رو رو چشمش بزاره و این بت بزرگ رو بشکنه!

یه مرد تو این اقتصاددان‌ها نیست که این بت بزرگ رو بشکنه؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • SE ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    3 2
    حاجی دلار بهونه س ... مشکلات اقتصادی ما ربطی به دلار نداره ...
  • فرهاد IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    10 3
    کنار گذاشتن دلار در مبادلات اقتصادی به نفع خیلی ها از جمله ستون پنجم باقی مانده از دولت تدبیر و امید نیست
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    22 6
    تازمانیکه ریشه اصلاح طلبان امریکاپرست خشکانده نشوداین کارشدنی نیست.
    • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      6 0
      تا زمانی که دلار ابزاری در دست دولتهاست که می توانند با آن کسری بودجه و کمبود درآمدهای خود را جبران کنند، دلار نه تنها نمی شکند بلکه هر روز به قرب و منزلت آن نزد دولت های مستقر در جمهوری اسلامی بیشتر می شود. نتیجه هم آن می شود که حقوق یک ملیون تومانی سال 1390 معادل هزار دلار بود و حقوق هفت میلیونی سال 1400 معادل دویست و هشتاد دلار و ایذأ قیمتها!!!
    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      0 2
      و ایضا مزدوران پیاده سازیه اصول روسیه...
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    1 1
    نه نیست چون همشون یا در آمریکا و اروپا تحصیل کرده اند یا بر اساس دانش و آموزه های آنها راه حل اصلاح هرچه سریعتر دانشگاههاست ... دانشگاه اسلامی آقای رئیسی نه دانشگاه شیمی و مهندسی صرف
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    2 1
    تا غربگداها و نفوذیهای آمریکا و انگلیس و اسرائیل در ارکان مهم دولتی و سایر نهادها باشند وضع نه تنهااز این بهتر نخواهد شد بلکه بدتر هم میشه.ریشه نفوذیهای غربگدا هم به این زودیها و به این سادگیها قابل خشکاندن نیست. باید فکری به حال تصفیه این جماعت وطن فروش از بدنه نهادهای تصمیم گیر و تصمیم ساز بکنند.
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    1 0
    کار هر بز نیست خرمن کوفتن! دلار اقای دنیاست چون صنعتگران امریکا مثل سگ شبانه روز کار میکنن و بقیه مردمش همینجور اینجا همه بخور بخابن یه ریزم نق میزن که آی فلان و آی بیسار!
  • ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    1 7
    حسن نصرالله اجازه نخواهد داد که ایران به اف ای اف بپیوندد
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    3 0
    چرا شما ارزش دلارو نمی شکنین واقعا؟ مسئولین توضیح بدن بعد از این همه سفارش وتوصیه اکید آقا چرا اقتصاد آمریکارو نابود نمی کنن؟ چرا این همه وقت آمریکارو تحریم نکردین تا ارزش دلار با خاک یکسان بشه تا کی مسامحه می کنید؟تصویب یک لایحه یا طرح در مورد تحریم تمام شرکتهای آمریکایی وتمام کشورهایی که با اونها معامله می کنند کار چند روزه؟
  • رضا IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    4 0
    دوست عزیز شکستن بت دلار نیاز به اتفاقاتی در حوزه اقتصاد هست که هنوز رخ نداده... رهبر هم منظورشون شکستن سیادت دلار به معنا بود نه به لفظ
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    1 1
    متاسفانه خرده بورژوازی یا همان خرده دلالهای تریلیارد مهاجر از مشاغل مفید زراعت و دام و صنعت با این کلاه آن کلاه با جابجائی کلاه مشغول انباشتن ثروت هستند و تولید کننده و افراد مفید بحال جامعه هرروز ضعیف و نهیف می شوند و کاسبکارهای مثلا حبیان خدا که زالوهای خون مردم هستند مثل زالو نشسته اند و مشغول مکیدن خون مردم هستند - تا این وضعیت کریح ابزار و وسیله ارتزاق البته ... هستند این اقتصاد راهی جز تسلیم در برابر دشمن به قیمت بخاک سیاه نشاندن ملت را نمی تواند بربتابد.ابتدا باید خرده بورژوازی تعیین تکلیف شوند تا مصرف کننده این شرایط هست تغییر محال است.
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    4 1
    اولا اولین حمایت کننده دلار چینه پسر خوب. یعنی اموالی که تبدیل به دلار شدن بی ارزش بشن؟ دومت مگه اقتصادان چیه؟ شما چه تفکری در مورد یک اقتصاد دادن داری که بیاد دلار رو نابود کنه.
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    0 1
    متاسفانه خرده بورژوازی یا همان خرده دلالهای تریلیارد مهاجر از مشاغل مفید زراعت و دام و صنعت با این کلاه آن کلاه با جابجائی کلاه مشغول انباشتن ثروت هستند و تولید کننده و افراد مفید بحال جامعه هرروز ضعیف و نهیف می شوند و کاسبکارهای مثلا حبیان خدا که زالوهای خون مردم هستند مثل زالو نشسته اند و مشغول مکیدن خون مردم هستند - تا این وضعیت کریح ابزار و وسیله ارتزاق البته ... هستند این اقتصاد راهی جز تسلیم در برابر دشمن به قیمت بخاک سیاه نشاندن ملت را نمی تواند بربتابد.ابتدا باید خرده بورژوازی تعیین تکلیف شوند تا مصرف کننده این شرایط هست تغییر محال است.
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    3 1
    همه دوست دارن اینجوری بشه . شما دینار عراق و افغانی افغانستان و بولیوار ونزوئلا و لیره لبنان رو جایگزین دلار کن . اما چنین ارزهایی رو ببر بده به هر کشوری بخوای جنس وارد کنی ببین یکدونه آدامس هم بهت میدن ؟ هان پروفسور اقتصاد ؟
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    2 0
    پیروزی در جنگ و جنگ آوری با شجاعت و دین داری و سپس با تدبیر مناسب حاصل میشود اما تا وقتی پایه ی اقتصاد ما اقتصاد غرب و یا شرق است یعنی سرمایه داری و یا کومونیستی با روکش اسلامی راه به جایی نمی بریم. زمانی پیروز خواهیم شد که اقتصاد ناب محمدی اللهم صل علی محمد و آل محمد زنده شود ولا غیر.
  • شسم IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    1 0
    روحى زاده !! با چنين فرمايشاتى ؛ اگه معادل شو ميذاشتند برازنده تر نبود ؟!
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    5 1
    اقتصاد ۱۹۱ میلیارد دلاری میخواد پول اقتصاد ۲۱ تریلیون دلاری رو زمین بزنه جل الخالق. حداقل ۱۰۰ برابر باید اقتصادتو بزرگ بکنی بعدش بیایی صحبت کنیم. پس فعلا بای بای کن.
    • علی IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      1 1
      دلار هنوز به عنوان ارز مرجع جهانی به کمک سازوکارهای مثل یو ترن و تعهدات پترودلاری اعراب هنوز با تزریق اسکناسهای چاپ شده فدرال رزرو مشغول مکیدن شیره جان سرمایه های ملت ها در عوض فروختن تورم این خلق پول به اقتصاد جهانیه. تصور روزی که اقتصاد آمریکا شاهد بازگشت همه دلار های خودش باشه یک کابوس دهشتناک برای همه سیاسیت مدارهای آمریکاییه روزی که با فرغون هم دلار ببری بعید میدونم چیزی کف دست آمریکایی ها بذارن. راه حل این موضوع تشکیل مراودات غیر دلاری بر مبنای یک موجودیت دارای ارزش ذاتی مثل طلا معادن کشف شده قابل استخراج، نفت موجود و تهاتر های عظیم کالایی در قبل فروش خدمات متقابله منطقه ایه. ارزش پول فقط با تولید خدمات قابل عرضه بین المللی ومنطقه ای بهتر میشه نه با ذخیره دلار یا هر ارز بدون پشتوانه دیگه.
    • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      1 1
      واقعا تعطیلات خوش بگذره
  • وحید IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    0 4
    ارزش دلار با حرف شکسته نمیشه بلکه اتحاد میخواد ، اتحادی از جنس اتحادیه اروپا که اومدن و یورو را به وجود آوردن
  • امیر NO ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    0 1
    سلام، من می‌تونم اما متاسفانه کجاست گوش شنوا، طرحشم دارم! اما کیه که اهمیت بده متاسفانه! در حدی‌ که به فکر افتادم برم سفارت چین‌، طرحمو‌ برا اونا مطرح کنم! اما بازم میخوام‌ اول به وطن خودم‌این پیشنهادو بدم. لطفا راهنمایی‌کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس