کد خبر 1274202
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸
سلاح غیر مجاز

سردار رضایی با بیان اینکه کسی که سلاح غیرمجاز دارد باید احساس ناامنی کند، از مردم خواست سلاح‌های غیرمجاز را به مراجع قانونی تحویل دهند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در دیدار با سران قبایل و عشایر شهرستان دشت آزادگان اظهار کرد: خدا را سپاس از اینکه امروز توفیقی شد که در این مکان مقدس که بوی شهدا، رزمندگان و اولیاء الله را می‌دهد، حضور یابم.

وی افزود: در آستانه اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس سعادتی حاصل شد که با جمعی از همرزمان جنگ تحمیلی هم نفس شوم و ایام مصیبت امام حسین(ع) را تسلیت عرض کنم و از خداوند می‌خواهم در این مکان‌ها که در سال‌های گذشته مالامال از شور و حالی و اشتیاق وصل بود نعمتش را بر ما باز گرداند و شاهد قدوم زائران باشیم.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه حرکت اربعین حسینی جهانی شده بو و حتی غیر مسلمانان هم در این راهپیمایی شرکت می‌کردند، بیان کرد: در سال‌های گذشته چشمان‌مان که به جمعیت زوار می‌افتاد،  ایثار، از خودگذشتگی و عشق در آن خیل عظیم عاشقان حسینی تبلور پیدا می کرد.

وی اضافه کرد: هفته دفاع مقدس هم نزدیک است و ما باید این هفته را گرامی بداریم چراکه این هفته نماد عشق و اخلاص و شهادت است که باید تمام این مضامین را دوباره مرور کرد و یاد شجاعت‌ها و شهادت‌ها را زنده نگهداشت.

سردار رضایی با بیان اینکه یکی از محورهای اول جنگ همین منطقه چذابه بود، گفت: دفاع مقدس را نباید مختص نسل و زمان خود بدانیم بلکه باید به نسل‌های بعد نیز منتقل شود.

وی با بیان اینکه جوانان و مردان این مرز و بوم با عشق و ایمان در دوران دفاع مقدس در جبهه‌ها حاضر شدند تا آرامش و آسایش را به ما هدیه دهند، افزود: قطع به یقین در این پیروزی مرزنشینان نقش برجسته‌ای داشتند زیرا در جنگ، مردم از هر نوع طیف زبان و قومیت در میدان بودند. 

جانشین فرمانده ناجا به حمل سلاح‌های غیرمجاز اشاره کرد و گفت: آن‌هایی که در مراسم عروسی و عزا از سلاح استفاده می‌کنند و این بدعت نادرست را ادامه می‌دهند، مجرمند.

وی با بیان اینکه کسی که سلاح غیرمجاز دارد باید احساس ناامنی کند، از مردم خواست سلاح‌های غیرمجاز را به مراجع قانونی تحویل دهند و اگر از کسانی که سلاح غیر مجاز دارند مطلع هستند به مراکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند و این بدعت را به صفر برسانند تا دیگر شاهد اتفاقات ناشی از حمل سلاح غیرمجاز نباشیم.

سردار رضایی با بیان اینکه هزینه جرم باید بازدارنده باشد، گفت: با کسی که سلاح دارد  و به خود اجازه می‌دهد که به سمت مامور پلیس و قانون تیراندازی کند و او را به شهادت برساند، باید برخورد جدی کرد و ما  از دستگاه قضائی مجدانه و مصرانه می‌خواهیم در صدور و اجرای حکم این قبیل افراد سرعت بخشیده تا درس عبرتی برای دیگران باشد.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس