کد خبر 1273856
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
قدردانی وزیر ورزش و جوانان از مقام معظم رهبری

وزیر ورزش و جوانان در پیامی از توجه و عنایت رهبر معظم انقلاب اسلامی به ورزشکاران، قهرمانان و مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، در پیام «سیدحمید سجادی» از رهبر معظم انقلاب که روز یکشنبه در تارنمای وزارت ورزش و جوانان منتشر شد، آمده است: فرصت همنشینی قهرمانان و مدال‌آوران بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو با مقام معظم ولایت، افتخاری ارزشمند برای جامعه ورزش ایران اسلامی است که بار دیگر در معرض هدایت‌های داهیانه و مدبرانه‌ی نور چشمان ملت قرار گرفتند. این دیدار را که به عزت جامعه ورزش و جوانان افزود، قدر می‌نهیم و خداوند را بابت برخورداری از نعمت آن رهبر فرزانه شکرگزار هستیم.

وزیر ورزش در ادامه نوشت: بدون شک تلاش و جدیت خود و همکارانم را در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب که در این دیدار مؤلفه‌ها و شاخصه‌های ماندگار و ارزشمند ورزش را مطرح و بیان فرمودید، به منصه ظهور خواهیم رساند تا ورزش ایران اسلامی همراه با ارزش‌های متعالی مدنظر حضرتعالی، موجبات استمرار عزت و اقتدار کشور در عرصه‌ی ملی و بین‌المللی را فراهم سازد و از درگاه خداوند متعال؛ پایداری، سلامتی و دوام توفیقات آسمانی ولی امر مسلمان را آرزومندیم.

مدال‌آوران کاوران ایران در بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو روز گذشته با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند. کاروان ستارگان ایران زمین در این دوره با کسب سه طلا، ۲ نقره و ۲ برنز در رده بیست و هفتم جدول مدال‌ها قرار گرفت و کاروان سردار دل‌ها در پارالمپیک با کسب ۱۲ طلا، ۱۱  نقره و یک  برنز در جایگاه سیزدهم جدول توزیع مدال‌ها قرار گرفت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس