کد خبر 1273833
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
اعتراف تلخ بازیکن استقلال؛ در مسیر قهرمانی نیستیم/ شانس قهرمانی سپاهان زیاد است

مهدی مهدی پور هافبک آبی‌ها با صراحت خاصی گفت: استقلال هیچ کدام از مصالح لازم برای قهرمانی را ندارد و اگر قهرمان شود، یک معجزه عجیب رخ داده است.

به گزارش مشرق، پس از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، شجاعت می‌خواهد که یکی از بازیکنان این تیم مصاحبه کند.

مهدی مهدی‌پور که در نیم‌فصل دوم فصل قبل جزو خوب‌های استقلال و خریدهای موفق این تیم بود، درباره اتفاقات رخ داده و آینده تیم توضیحاتی داده است.

* شما وقتی می‌خواهید برای جنگ به میدان بروید، تیمی که پشتیبانی و حمایت می‌کند، از تیمی که قرار است در زمین بجنگد، مهم‌تر است. در این زمینه هم الهلال خیلی قوی‌تر از ما عمل کرد و شاید هزینه یک‌بازیکنش بودجه چند سال استقلال بود.

* ما اگر یک مقدار خودباوری بیشتری داشتیم و موقعیت‌هایمان تبدیل به گل می‌شد، قطعا نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

* ما دلمان خیلی پر است. یکسری اتفاقاتی افتاد که باعث تضعیف ما شد. این تیم استقلال قطعا تیمی نبود که در دور گروهی از گروه مرگ صعود کرد. اگر بازیکنان کلیدی‌مان ‌که از دست دادیم، مانده بودند، قضیه خیلی فرق می‌کرد.

* آقایان (مدیریت فعلی) چه باشند یا نباشند، در نهایت این ما هستیم که می‌مانیم و تا آخر فصل چشم‌مان توی چشم هوادار است. هوادار از ما انتظار دارد. البته حالا من نمی‌خواهم باخت به الهلال را توجیه کنم. اصلا توجیه ندارد. استقلال تیم بزرگی است و در همه بازی‌ها باید برنده شود حتی مقابل الهلالی که این همه هزینه کرده و 2 تا بازیکن گرفته که هزار میلیارد تومان هزینه فقط برای همین 2 بازیکن شده است.

* متأسفانه یکسری آدم‌ها در باشگاه هستند که مثل برگ روی آب می‌مانند، می‌آیند و می‌روند و در نهایت بازیکنان می‌مانند و هواداران.

* مهدی (قایدی) برای زندگی شخصی خودش و خانواده‌اش تصمیمی گرفت که من به آن احترام می‌گذارم ولی چرا فرشید اسماعیلی نباید در یک بازی به این مهمی در کنار ما باشد؟!

* فرشیدی که اصلا مشخص است دلش با تیم است. وقتی که روی سکوها هم است سعی می‌کند بچه‌ها را راهنمایی کند. مثلا می‌گفت وریا پشت سرت یار است و یا بچه‌ها توی زمین فلان کار را انجام ‌دهید و از این قبیل مسائل. می‌خواهم بگویم تا این حد دل فرشید با تیم است.

* ما از پارسال کلی مطالبه داریم و از امسال هم هیچ‌گونه دریافتی نداشته‌ایم. یک دریافتی هم که قبل از بازی با الهلال برای ما ریختند، همان هم باعث دلخوری شد. خودتان ببینید کار به کجا کشیده که پول هم که برای ما می‌ریزند، باعث دلخوری می‌شود.

* آقایان به قولی که می‌دهند عمل نمی‌کنند! وقتی قول می‌دهند که پول پارسال را تسویه می‌کنند، نباید طوری به من پول بدهند که بازهم 20 تا 30 درصد پول پارسالم بماند.

* ما اصلا قبل از بازی آسیایی گفتیم ما برای امسال پولی نمی‌خواهیم، شما همان پول پارسال ما را بدهید؛ حالا برای سال جدید وقت هست، ولی متأسفانه همین اتفاق هم نیفتاد. درصورتی که فرهاد مجیدی به ما گفت من از باشگاه قول گرفتم قبل از بازی‌های آسیایی پول‌های فصل قبل‌تان تسویه می‌شود و 20 درصد هم از پول سال جدید را دریافت می‌کنید. همین مسائل ریز مثل خوره تمام روح، مغز و تمام تمرکز بازیکن را می‌خورد.

* من جایی بودم که قهرمان شدم و مسیر قهرمانی را دیدم. به خدا مسیر قهرمانی این نیست. اصلا مسیر قهرمانی این شکلی نیست. شما بهترین بازیکنان دنیا را هم بگیرید، اگر آن مسیر درست را برای قهرمانی پیش نروید، قطعا نمی‌توانید قهرمان شوید. الان به‌نظرم ما هیچ‌کدام از موارد مورد نیاز برای قهرمانی را نداریم. یعنی اگر قهرمان شویم، یک اتفاق عجیب و غریب رخ داده است. قهرمانی استقلال مثل یک‌معجزه خواهد بود؛ چراکه هیچ‌کدام از آیتم‌هایی را که باید داشته باشیم تا قهرمان شویم، در بحث تدارکات و بقیه مسائل ‌نداریم.

* به خدا خود من در زندگی‌ام اینقدر نگران نبودم که نگران امسال استقلال هستم. اصلا نگرانی همه بچه‌هایمان همین است. همه بچه‌ها نگران هستند و از نگرانی هم است که این حرف‌ها را می‌زنیم وگرنه ما پارسال هم مشکلات زیادی داشتیم و سال قبل حداقل خود تیم امیدوارکننده بود اما امسال متأسفانه همه‌چیز نگران‌کننده است.

* من شخصا امسال شانس سپاهان را خیلی زیاد می‌دانم هرچند قطعا ما با تمام وجود برای قهرمانی می‌جنگیم چراکه استقلال اصلا به جز قهرمانی حق ندارد برای چیز دیگری بجنگد. سپاهان مسیرش مسیر قهرمانی است.

منبع: همشهری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مختار IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    0 0
    شما می گویید(البته مربیان و پیشکسوتان استقلال هم همین رو می گویند) که استقلال تیم بزرگی است و باید در همه بازی ها برنده باشد این یک حرف نادرست است و تبعاتی در بر دارد برای تیم و بازیکنان و هواداران و پیشکسوتان چرا که با این حرف اگر استقلال در یک بازی باخت همه کسانی که می گویند استقلال باید برنده باشد این باخت را قبول ندارند و به عوامل مختلف نسبت می دهند و غوغا سالاری و تنش درست می شود برای تیم و عوامل آن و آرامش تیم را بهم می ریزد! بهترین تیمهای دنیا (که استقلال انگشت کوچیکه آنها هم نمیشه ) هم بعضی مواقع می بازند و به قول معروف بازی باخت و برد دارد! این جمله که میگید ما باید برنده بشویم خودش استرس زاست و استرس باخت نیرو و توان فنی تیم را کاهش می دهد اون تیم موغق هست و رشد می کند که تحمل شکست را هم داشته باشد و از شکست برای پیروزی های بعدی استفاده می کند نه اینکه بعد از شکست به عالم و آدم بد بگوید و غوغاسالاری و فر افکنی نمودن نه تنها کمکی نمی کند که تیم را از بردهای آینده نیز محروم خواهد کرد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس