امیر نصیرزاده: بازگشت پیروزمندانه ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش، هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را فروریخت

با حکم فرمانده معظم کل قوا؛ امیر سرتیپ خلبان، «عزیز نصیرزاده» به عنوان جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح منصوب شد.

به گزارش مشرق، با حکم فرمانده معظم کل قوا؛ امیر سرتیپ خلبان، «عزیز نصیرزاده» به عنوان جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح منصوب شد.

امیر نصیرزاده در سال ۱۳۴۳ در شهرستان سراب استان آذربایجان شرقی متولد شد. وی دوران تحصیلات متوسطه خود را در تهران گذراند و در سال ۱۳۶۱ وارد نیروی هوایی ارتش شد.

نصیرزاده پس از طی دوره های آموزشی در ایران و پاکستان و فارغ التحصیلی از دانشکده خلبانی به گردان تاکتیکی هواپیمای F-۱۴ پیوست و در دوران دفاع مقدس نیز در مأموریت های مختلفی شرکت کرد.

در سوابق جانشین جدید ستادکل نیروهای مسلح سمت هایی چون وابسته نظامی جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا، مدیریت جنگال معاونت عملیات نهاجا، معاونت اطلاعات نیروی هوایی، ریاست ستاد و معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی و جانشین فرماندهی نیروی هوایی ارتش به چشم می خورد.

وی در سال ۱۳۹۱ از سوی حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا به درجه سرتیپ تمامی نائل آمد.

امیرنصیرزاده پیش از انتصاب به فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران عهده دار مسئولیت معاونت طرح و برنامه ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    10 30
    آفتاب و لکن صد دست شام و نهار هیچ چی
    • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      17 7
      _ جان آدم بی عقل همیشه در عذاب است - البته بیشتر از حسادت
    • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      9 15
      کشور با وجود این همه تغییرات باید گل و بلبل باشد ولی متاسفم بر خاک وطنم
    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      9 1
      کشور با وجود این همه تغییرات باید گل و بلبل باشد ولی/// امور نظامیش گل و بلبله اما امور غیرنظامیش که دست کدخداپرستان بوده سالها طول میکشه تا جبران بشه. به قرکمر و کنسرت رای دادن تو 8 سال مملکت رو به اندازه 80 سال صدمه زد.
    • افشین IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      1 0
      برای خودت متاسف باش که با انتخاب غلط،در هشت سال گذشته هشتاد سال به کشور در تمامی ابعاد خسارت زديد. برای خودت متاسف باش که توقع داری در مدت زمان یکماه گذشته از تغییرات گل و بلبل بشه. تغییرات در حال انجام هست و نمونش همین واردات واکسن و تزریق هفته ای ده میلیون دز. همین واکسنهايي که دولت قبل بخاطر اف ای تی اف میگفت نمی تونیم وارد کنيم!!!! از این دست خرابکاریهای عمدی توسط،گاندوها و گاندو پرورهاي منتخب شما کم.نداشتیم در این هشت سال گذشته که اخرينش قطعيهاي عمدی برق و مورد آب خوزستان و آن مدیریت فشل. که البته باز همین نیروهای مسلح وارد میدان شدند و وظیفه دولت را به عهده گرفتند و یا حل کردند و یا در حال حل کردن هستند. اگر ذره ای شرافت دارید چند سال ببندید تا بقیه کار کنند و جبران خسارات شما را بجا بیاورند.
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    4 1
    درود بر امیر نصیرزاده مدیر و مدبر
  • DE ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    0 11
    نيروي هوايي كلا ٨٠ تا هواپيماي عملياتي نداره! ٨٠ تا! طالبان آتش هوايي بهتري از ما داره
    • افشین IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      1 0
      اراجیف بافتن چون هزینه ای نداره هر آدمی با هر درجه از آگاهی و عقل بخودش اجازه میده حرف بزنه که میشه حرف مفت. حتی اگه اف ۵ صاعقه آذرخش و کوثرهاي ارتش رو بشماری از هشتاد فروند پرفسور بیشتر میشن.اینا رو گفتم چون قطعاتشون تولید داخل و زیاد هست و همه سرحال هستند. تعداد اف ۱۴ و میگ ۲۹ های ارتش که نسل چهار هستند از این تعداد بیشتر هست. کلا از،جهت تعداد ما بیشترین تعداد جنگنده در منطقه رو داریم.با یک جستجوی ساده هم همه میتونند مقایسه تعدادی بکنند. اما نسل ۴ کم داریم و نسل بالاتر نداریم. در مورد جنگنده ها چون ارتقاهايي که داده میشه سطحدحفاظتي بالایی داره هیچکس،نمیتونه نظر،بده. اما مهم اینه که به اعتراف فرمانده سنتکام در کنگره آمریکا برتری هوایی در منطقه در دست ما هست.اینو من نگفت آدم خود تحقیر.ازبابت گفته.متروپلیتن برتري با کلاغ هست یا جنگنده مهم اینه که دست ما هست. شماها مریض هستید.
    • منصف IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      0 0
      خدایا ببین با کیا شدیم هشتاد میلیون.همچین نوشته هشتاد که انگار دونه دونه رفته شمرده. به اندازه یک بز اطلاعات ندارند و بعد اظهار فضل هم میکنند. ارتش،که جای خود داره. در زمان جنگ خلیج فارس بیش از صد و چهل پرنده جنگی و ترابری به کشور ما پناهنده شدند که بعدا بجای قسمتی از،خسارت به صدام عودت داده نشد.فقط یک قلم از این جنگنده ها ۴۴ سوخت ۲۲ بود که الان در اختیار سپاه هست و بروز رسانی شدند و توان شلیک بمبهای دور ایسنا و هدایت لیزری رو دارند و م.شک کروز نا برد ۱۵۰۰ کیلومتر رو شلیک میکنند. بسته جنگال بسیار موثری دارند و این یک قلم که تازه در اختیار ارتش نیست بیشتر از نصف عدد مسخره ای هستکه جوابتان بلغور کردید. آتش هوایی شاخ و دم نداره. اینا هم اطلاعات محرمانه نیست و با یک جستجو میشه دید. حالا چی در اختیار ارتش هست بماند و لیست بلندی داره.
    • ساعد IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      1 0
      یعنی امریکا و غرب فقط از 80 تا جنگنده ما میترسه که تا الان حمله نکرده ؟!!!
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    0 0
    اگه سال ۶۱ وارد نیروی هوایی شده پس چطور بازنشسته نشدن
    • افشین IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      1 0
      در مناصب بالای نظامی بازنشستگی وجود نداره مگر خود طرف تقاضا کنه و تحت شرایط خاصی پذیرفته بشه. کسانیکه از اسرار نظامی کشور خبر دارند رو در هیچ کجای دنیا بازنشست نمیکنند.قانون مصوب مجلس در مورد بازنشستگی هم شامل حاصل نظامیان نمیشه. یک سرباز تا نفس می کشه سرباز هست.
    • پسر24ساله ایران IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      0 0
      بله کاملا درسته ...فرمایش دوست عزیزمون در ساعت 1927 درسته امرای ارشد بازنشستگی ندارند مانند نیروهای اطلاعاتی و امنیتی تمامی امرا و سرداران و فرماندهان و مدیران ارشد مناصب امنیتی اطلاعاتی حفاظتی نظامی و بعضا انتظامی جملگی دائم الخدمتند بازنشسته نمیشوند و در دفتر نظامی رهبری بعنوان فرمانده کل قوا دارای پست های مشورتی به رهبری هستند. مناصب این چنینی را کمیته امنیتی نظامی خاصی در بیت رهبری زیرنظر مستقیم شخص رهبری انتخاب میکنند و جایی است بسیار مهم که هرکس و هر فردی نمی تواند به ان جایگاه دست یابد چون ریز مسایل و اسرار کشور در انجا بحث و طرح میشوند
  • پسر24ساله ایران IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    0 7
    از یه طرف جانشین قبلی رییس ستادکل میشه وزیر دفاع... از طرف دیگه فرمانده موفق نیروی هوایی میشه جانشین رییس ستادکل... رییس ستاد کل ادم توانمندیه...جانشینشم باید هم طرازش باشه...بنظرم آقای خامنه ای باید ترتیبی بدن که به مانند دوره قبلی جانشین رییس ستاد کل هم درجه سرلشگری داشته باشن تا اینجوری یه توازنی بین امرای ارتش و سپاه هرچه بیشتر بشه... گرچه من به تدابیر نظامی رهبر کشورم معتقدم شاید زیاد اهل راهپیمایی و طرفداری از انقلاب و .. نباشم ولی ایرانیم و رهبر کشورم رو دوست دارم او فرد مقتدری است کاش بشه روزی رهبری با قشر غیر حزب الللهی هم دیدار کنن
    • NL ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      0 0
      پسر 24 ساله که احتمالا سربازی هم نرفتی!! ایشون مدت کوتاهی جانشین هستند و بعد بازنشسته میشن، بعدشم کسی سرلشگر میشه که فرمانده کل نیرو باشه، احتمالا بعد 3-4 سال که سرلشگر موسوی فرمانده ارتش 8 سالش تموم شد میاد جانشین میشه با همون درجه سرلشگری.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس