وزیر دفاع یمن: پاسخ به کشورهای متجاوز تا آزادسازی کامل کشور ادامه دارد

وزیر دفاع یمن خطاب به اعضای ائتلاف متجاوز سعودی گفت که اگر به حملات خود علیه یمن ادامه دهند، بیش از گذشته بینی آنها را به خاک مالیده خواهد شد.

به گزارش مشرق، وزیر دفاع یمن روز شنبه تاکید کرد که متجاوزان با ادامه حملات خود علیه یمن با شکست‌های بیش‌تری مواجه می‌شوند.

به گزارش المسیره، سرلشکر «محمد ناصر العاطفی» در حین بازدید از جبهه العلم در استان الجوف و ملاقات با رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، ضمن اطلاع از روند عملیات رزمی در آنجا تاکید کرد، جنگ علیه یمن و مردم مقاوم آن تجاوز ناعادلانه‌ای با تمام معیارهای سیاسی، اخلاقی و بشردوستانه است.

او تاکید کرد: خداوند به اندازه مظلومیت ما، ما را بر کشورهای ائتلاف سعودی پیروز خواهد کرد، کسانی که امید داشتند ظرف چند هفته و چند ماه به اهداف خود از جنگ دست یابند.

وزیر دفاع یمن افزود: کشورهای متجاوز علیه یمن در باتلاق جنگ در این کشور گرفتار شده‌اند و در هفتمین سال از تجاوز به این کشور با شکست‌های تلخ بیشتری روبه‌رو می‌شوند.

العاطفی خطاب به متجاوزان علیه یمن گفت: اگر به تجاوز و حملات خود علیه یمن ادامه دهید، بیش از گذشته بینی شما را به خاک خواهیم مالید.

وزیر دفاع یمن تاکید کرد: ما همچنان در حال توسعه موشک‌های بالستیک، هواپیماهای بدون سرنشین و سامانه‌های پدافند دریایی و تهاجمی هستیم.

او تاکید کرد: ما به ملت مقاوم خود وعده می‌دهیم که هیچ متجاوز و اشغالگری در خاک یمن باقی نخواهد ماند.

سرتیپ «یحیی سریع» ‌ سخنگوی نیروهای مسلح یمن، بعدازظهر دیروز جمعه، ‌ در کنفرانسی مطبوعاتی جزئیات مربوط به عملیات «البأس الشدید» (شجاعت سخت) ‌ نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن علیه ائتلاف سعودی و مزدورانش را تشریح کرد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن ابتدا اعلام کرد که عملیات نظامی منحصربه‌فرد ارتش یمن در استان مأرب منجر به آزادسازی مناطق گسترده‌ای شده است.

وی همچنین افزود: «یگان پهپادی و موشکی ده‌ها عملیات نظامی موفقیت‌آمیز انجام داده است که ۱۲۸ مورد آن در داخل خاک یمن و ۳۳ عملیات دیگر در عمق خاک عربستان سعودی انجام شده است. نیروهای ما در این عملیات‌ها از موشک‌های "بدر"، ‌"نکال"، "قاصم"،   "ذوالفقار" و "قدس ۲" استفاده کرده‌اند».

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: «یگاه پهپادی، ۳۱۹ عملیات انجام داد که ۱۳۶ مورد آن، ‌ دشمن را خاک کشورش هدف قرار داد و ۱۸۳ عملیات دیگر در خاک یمن انجام شد».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس