کد خبر 1273420
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
فاز جدید اختلاف مجیدی و مددی/ دود این آتش به چشم استقلال می‌رود

بعد از روی کار آمدن مددی در استقلال شکاف مدیریتی بیشتر شد و در این مدت درحالی که اعضای هیات‌مدیره قصد برکناری مددی را داشتند به‌یک‌باره خودشان برکنار شدند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال در سالیان اخیر با مشکلات عدیده زیادی دست‌وپنجه نرم کرده است، از مشکلات مالی و مصیبت‌هایی که مدیران وقت به این تیم تحمیل کرده‌اند تا ناکامی‌های آبی‌پوشان در مستطیل سبز تا جایی که مجموعه این عوامل در همه این سال‌ها، این روزها فریاد هواداران این تیم را بیشتر از هر زمان دیگری بلند کرده و آنها اعتقاد دارند با وجود این ماجراها و ممانعت‌هایی که برای موفقیت استقلال از دیدگاه هواداران به وقوع می‌پیوندد هیچ‌کس نیست صدای آنها را شنیده و حق این تیم را بستاند.

در همین یک‌سال اخیر و بعد از جدایی محمود فکری و روی کار آمدن فرهاد مجیدی بارها از شکاف عمیق مدیریتی و کادرفنی خبر داده و شاهد قهر و آشتی‌های زیادی ازسوی کادرفنی، بازیکنان و عوامل مختلف در باشگاه استقلال بودیم. این درحالی است که به‌عقیده بسیاری از کارشناسان، درصد زیادی از انرژی استقلالی‌ها صرف مقابله با حواشی شده که البته مدیریت نیز در آن تاثیر زیادی دارد.

بعد از روی کار آمدن احمد مددی در استقلال شکاف مدیریتی در این تیم بیشتر شد و در این مدت درحالی که اعضای هیات‌مدیره قصد برکناری مددی را داشتند به‌یک‌باره خودشان برکنار شدند تا مشخص شود یک چهره پرنفوذ سیاسی جریانات و مناسبات چیدمان ترکیب مدیران استقلال را در این ماه‌های اخیر راهبری کرده و در این بین تاثیرگذار بوده است.

بیشتر بخوانید:

استقلال برای وزیر جدید هم اهمیتی ندارد

نکته قابل‌توجه اینکه بعد از مدتی یکی دیگر از افراد نزدیک به این چهره پرنفوذ سیاسی (آقای«ب») در دولت قبل به‌عنوان عضو هیات‌مدیره و سپس ریاست هیات‌مدیره در باشگاه استقلال منصوب شد تا جایی که امروز بیشتر امور اجرایی و اقدامات اساسی زیرنظر این فرد یعنی اصغر ملکیان انجام می‌شود.

گمانه‌زنی‌ها درخصوص ترکیب مدیران استقلال به همین‌جا ختم نمی‌شود و حتی عده‌ای معتقدند برخی مناسبات درون وزارت ورزش در ارتباط با باشگاه استقلال از پشت‌پرده توسط این فرد پرنفوذ سیاسی و توسط برخی چهره‌ها مثل معاون ورزش قهرمانی در زمان وزارت سلطانی‌فر که البته این روزها سعی می‌کند خود را به سجادی نیز نزدیک کند تعیین‌شده و این فرد پرنفوذ که امروز بیشتر به‌واسطه ارتباطش با مجلس همچنان در راس کار باقی‌مانده به‌دنبال آن است تا در دولت جدید نیز از این مناسبات استفاده لازم را ببرد تا ترکیب چیدمان مدنظر خود را برای مدیریت بعدی باشگاه پرطرفدار و مردمی استقلال مورد لحاظ قرار دهد. ماجرا زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانید این چهره به‌خودی‌خود علاقه ویژه‌ای به فرهاد مجیدی دارد اما اینکه چطور زیردستان او نمی‌توانند با فرهاد بسازند، قدری عجیب است.

درنهایت اینکه دخالت‌های آقای«ب» در باشگاه استقلال تمامی نداشته و او که پیش از این خودش هم جزء گزینه‌های وزارت ورزش بود، همچنان به برخی اقدامات توسط عواملش در این باشگاه مشغول است و به‌واسطه رابطه نزدیک با حمید سجادی باعث شده فعلا خبری از تغییرات در استقلال نباشد. سجادی که مدعی بود به‌زودی تغییرات در راه است اخیرا گفته که به هیات‌مدیره سرخابی‌ها اعتماد دارد و نباید عجله کرد!

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    3 0
    بنویس بذر پاش باز "ب"چیه مردم تمام اینا را میشناسند ومیدونن با کی طرف هستند
  • هرمز IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    0 3
    داداش یه دفعه بگو بهرام افشارزاده و خودت رو راحت کن ولی این عزیر دل ۷۹ سالشه چه زمانی می خواد بازنشسته بشه ! یا این کارو بازم باید به خدا واگذار کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس