نادری: رئیس مجلس سوئیس به تهران سفر می‌کند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: رئیس سازمان سنجش که بخشی از تخلفات او را در صحن علنی مجلس بیان کردم، با فشار بر مراکز مختلف و نامه پراکنی سعی در اعمال نفوذ بر مجلس دارد.

به گزارش مشرق، احمد نادری، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: رئیس سازمان سنجش که بخشی از تخلفات او را در صحن علنی مجلس بیان کردم، با فشار بر مراکز مختلف و نامه پراکنی سعی در اعمال نفوذ بر مجلس دارد.

نادری در توئیتی در این باره نوشت: ‏

"رئیس سازمان سنجش که بخشی از تخلفات او را در صحن علنی مجلس بیان کردم، با فشار بر مراکز مختلف و نامه پراکنی سعی در اعمال نفوذ بر مجلس دارد. مدتی است نامه ای را به دفتر یکی از بزرگان فرستاده و سعی بر فشار بر دکتر قالیباف برای خواندن جوابیه از تریبون مجلس دارد.

بیشتر خواهم نوشت."

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    1 0
    آیا پاسخ به اتهامات شما بر فرض صحت تخلف است؟ اینکه خودت را محور قرار دهی و اجازه ندهی پاسخ یک فرد متهم شنیده نشود جای تعجب دارد. بهتر است مستندات را به دادگاه ببری وگرنه اگر ادعای شما قرین صحت باشند مادامی که اجازه پاسخگویی به طرف ندهی نشانه عدم ازادمنشی است.
  • محمد US ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    0 0
    سعی بر اعمال نفوذ بر مجلس؟! طبیعی است که ایشان نیز همانند شما می تواند نامه نگاری کند و با سایر نمایندگان و مسئولین تعامل کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس