کد خبر 1272860
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۳
حضور دبیر و اعضای شورای نگهبان در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام

جلسه نهایی کارگروه مجمع تشخیص مصلحت نظام در باره الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به ریاست آیت الله آملی لاریجانی و با حضور دبیر و اعضای مجمع تشکیل شد.

به گزارش مشرق، آخرین نشست مشترک کارگروه جمع بندی سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با هدف بررسی تعدادی از بندهای موارد نه گانه ایرادات مجمع تشخیص مصلحت نظام جهت ارتقای الگوی فوق با حضور آیت الله آملی لاریجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

مجمع تشخیص مصلحت اجرای نادرست سیاست‌های اصل ۴۴ را آسیب شناسی کرد

آیت الله آملی لاریجانی در ابتدای این نشست ضمن بیان این نکته که متاسفانه جلسات بررسی ایرادات مجمع، تا حدی به طول انجامیده است و باید به بررسی ها سرعت بخشید، اضافه کرد: علی القاعده انتظار و توقع از یک الگوی مناسب، این است که علاوه بر چارچوب ها و به اصطلاح شکل پیشرفت ، به محتوای آن هم بپردازد و با طرح نظریاتی محتوایی در باب عدالت ، اقتصاد ، سیاست، فرهنگ و خانواده و امثال آن ، بدان غنا ببخشد.

جلسه نهایی کارگروه مجمع تشخیص مصلحت نظام

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه اظهار داشت: سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت علاوه بر چارچوب های دینی و ارزش های اخلاقی و اسلامی،  طبیعتا باید از تحقیقات جدید و علم روز نیز  بهره ببرد و هماهنگ و سازگار باشد.

بر اساس این گزارش پس از ارائه نظرها و پیشنهادی مطرح شده، در مورد سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در کارگروه مجمع تشخیص مصلحت نظام، این سند پس از اصلاحات برآمده از آراء و نظرات ارائه شده، و جمع بندی، به محضر مقام معظم رهبری  (مدظله العالی) تقدیم می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    0 0
    رئیس مجمع کنار بره مجمع ی نفس تازه میکشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس