کد خبر 1272648
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
بازگشت تماشاگر به بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا

با اعلام قبلی کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تا مشخص شدن فینالیست غرب در عربستان برگزار می شود.

به گزارش مشرق، به تازگی بازی های مرحله یک هشتم نهایی برگزار شد که استقلال و تراکتور شانس صعود به مرحله بعدی را از دست دادند و تنها پرسپولیس با شکست استقلال تاجیکستان به مرحله یک چهارم نهایی بازی ها راه پیدا کرد.

اما بر اساس مجوزی که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال عربستان داده شد این کشور می تواند همه بازی ها را با حضور تماشاگر برگزار کند. این به سود عربستانی هاست به این خاطر که بازی ها در کشور آنها برگزار می شود و از سویی دو تیم الهلال و النصر هم به مرحله یک چهارم نهایی بازی ها راه پیدا کرده اند.

نکته مهم دیگر اینکه در بازی های مرحله یک چهارم نهایی تکنولوژی VAR مورد استفاده قرار خواهد گرفت. ایران هم برای میزبانی بازی ها درخواست داده بود که مورد موافقت قرار نخواهد گرفت. اگر پرسپولیس تنها تیم باقی مانده ایرانی در جدول با یکی از تیم های عربستانی رویارو شود باید با حضور تماشاگران حریف به میدان برود. پرسپولیس در سال های گذشته دو بار به دیدار پایانی بازی ها راه پیدا کرد که هر دو بار در بازی نهایی شکست خورد و جام را از دست داد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس