کد خبر 1272484
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی هاون مدیا تصویری از یکی از راهروهای مترو سئول را منتشر کرد.

وضعیت عجیب و غریب راهرو مترو سئول +عکس

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 23
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    28 76
    شما هم شبا متروی تهران باز بذار ببین چی میشه
    • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      68 6
      تهران گرمخانه داره مزدور الدنگ نیاز به مترو نیست
    • CA ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      18 0
      موضوع ادعای نظام لیبرالی هست که تمامی پول و قدرت و اسلحه و ثروت رو در دست چند نفر قبضه کرده و با تبلیغات در بلوغ و کرنا کرده اند که نظامی هست که بدرد بشریت می‌خوره. در کشورهای غیر لیبرال اگر مشکلی هست بخاطر لیبرالیسم هست که چند دهه سعی در خواباندن اقتصاد بین المللی و تسلط بر منابع دیگر کشورها هستند می‌باشد. ایران که مرکز توجه لیبرالیسم هست مشخصا ضربات زیادی متحمل شده و آثار آن در جامعه مشهود هست ولی چند روزی بیشتر از قدرت لیبرالیسم در نابود کردن اقتصاد بین المللی باقی نمانده و از آن پس خواهیم دید که صاحبان ثروت و قدرت و اسلحه در این کشورها آیا خواهند توانست مدعی باشند یا خیر؟! لیبرالیسم جهت از بین بردن منابع بشری جهت تسلط چند نفر بر تمامی بشریت بوجود آمده و بایستی این نظام از میان برداشته شود و هیچ کسی تعارفی با آن نخواهد داشت چون آینده بشریت مهمتر از چند تا انگل لیبرال هست!
    • ب IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      0 9
      در پاسخ به انسان بی شعور الحق که خیلی بی تربیت و نفهم هستی مزدور جیره خوار خودتی
    • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      1 9
      کاش بجای این همه جر و بحث الکی و بی سرانجام که کدوم سیستم و حکومتی خوبه کدوم بد ، کسی بداد فقرا و بی خانمان ها افراد تهیدست می رسید.
    • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      2 0
      خاک بر سرت حیف نون اینقدر خری که تهران روزی چند میلیون نفر دارن میرن و میان؟
    • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      0 1
      چرا ناراحت شدید خوب یکباردر مترو تهران را باز بگذارید ببینین چی میشود
  • SE ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    38 3
    به این می گویند پیشرفت و توسعه. تازه بالاترین آمار خودکشی را هم دارند. نگاه کنید به کره شمالی بدبخت که حتی یک کارتن خواب تو تمام مترو کل شهر پیونگ یانگش نیست. عقب افتاده هایی که تورم دارند و نه ربا و نه کارتن خواب و نه بیکار.
    • DE ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      5 22
      خب معطل نکن برو کره شمالی زندگی کن
    • IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      13 0
      اگر سیاست های سختگیرانه کره شمالی برای پذیرش مهاجر نبود، من یکی مطمئنا می رفتم.
    • IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      19 0
      خداییش من یکی حاضرم برم کرهٔ شمالی زندگی کنم، وضعم هم بد نیست، دو سه بار هم سئول بودم یک بار هم پیونگ یانگ رفتم، اصلأ اون چیزی که یانکی‌ها براتون تصویر سازی کردن نیست!! یه سر بزنین، بعد بگین بده نمیریم!! البته اگه دنبال دزدی و قاچاق و زر مفت زدن و فسق و فجور و اینا هستین همون لاس وگاس و امارات بدردتون میخوره زحمت نکشین!!!
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    5 35
    اینا مهاجران ایرانی و آفریقایی هستن مردم خود کره نیستن
    • هادی IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      23 4
      واقعا اینقدر عقده خود کم بینی داری، خجالت بکش
    • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      30 4
      فکر کنم منافقین هستند که از آلبانی اخراج شدن!!!
    • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      9 6
      کره استا . مهاجر بدبخت ایرانی وافریقایی اونجا چیکارمیکنه؟ . مگه ایرانه همه رو راه بده .
    • آرش عابدی IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      20 0
      سرباز بی جیره و مواجب غرب! نظرت راجع به هوملس های آمریکا چیه ماســـــتمال خان؟؟؟ راجع به وضع اجاره خونه در لندن چی؟ پیشنهاد میکنم یک سرچ ساده در مورد بی خانمان های آمریکا کانادا انگلستان استرالیا اتریش آلمان دانمارک فرانسه فنلاند یونان ایتالیا ژاپن کره جنوبی هلند نیوزلند نروژ سوئد سوئیس پرتقال اسپانیا و... بکنید تا در آینده بیشتر آماده ماستمالی باشی. شاید هم به امید خدا همین سرچ ساده تلنگری بشه برای دیدن واقعیت ها و حقیقت های دنیای غرب.
    • IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      1 3
      مردم فقیر کشور ما هم مال ایران نیستن از یه کشور دیگه اومدن
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    15 0
    متروی تهران رو دیدی؟ شبا درش قفله... اما در گرمخانه های شهرداری بازه
    • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      4 1
      خیلی از مترو ها در اروپا هم شبها درش قفله، خوب که چی؟؟! بعدش هم این راجع به کشور نوکر اربابتونه که باید این اتفاقها توش نیفته، چرا با وجود لیسیدن کفش ارباب وضعشون. اینجوریه؟ جون بکن جواب بده کلنگی!!!!
  • سیامک DE ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    5 0
    در کشورهای سرمایه داری سرعت و شتاب کار و زندگی بقدری بالا و وحشتناک است که بسیاری از افراد جوامع هایشان ،قادر و توانایی و همچنین قدرت وقف دادن خودشان با این شرایط بسیار سخت محیط کاری و زندگی را ندارند.از این روی یا الکلی می شوند یا معتاد می شوند و یا دست به خودکشی می زند و یا اینچنین بی خانمان میشوند و در کنار خیابانها می خوابند.این که چیزی نیست اگر فقرا و بی خانمانان و معتادین کشور مادر سرمایه داری جهان امریکا را ببینید آنگاه کله تان سوت خواهد کشید .به همه و بخصوص غرب زده ها سفارش می کنم در یوتیوب صفحه این شخص را حتمأ نگاه کنند SBC NEWS https://www.youtube.com/channel/UCB-2gc-TlQ6L-KE20xP7mEQ/videos
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    2 0
    نجات بشرحالا که ظلم و فقر بیداد می کند دیگر به دست خدا وامام زمان هست به شرط آن که دیگر عقل داشته باشیم وبدانیم یزید حال با یاران امام زمانمان کیا هستن
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    1 0
    مگه خارج هم فقیر داره !!! هر چی تو اینستاگرام و بی بی سی و ... نشان میده همش در حال خوشی و سرحالی هستند و واکسن ها رو هم زدند و هیچ کسی هم نمیمیرد! اصلا تو خارج کسی نگران مخارج زندگی نیست! دولت پول میاره در خونه میده. حتی میتونی ملکه را هم زیر سوال ببری و اگر خواستی عزلش کنی. شاهزاده اندرو هم با نهایت احترام با دخترکان کم سن و سال به همراه دوست شریفش جفری آپستین برخورد میکنند .
  • IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    1 0
    خب یک عده قرار نیست بفهمن و جلوی فهمیدن مقاومت می کنند این تصویر فقط برای کره جنوبی نیست در شهرها و ایالات آمریکا و کانادا می آن کارتن خواب ها و بی خانمان ها و معتادین را جمع می کنند تا عموم مردم جهان این خیابان های تمیز و بدون بی خانمان و معتاد را ببینند و کیف کنند ! آنطرف پلیس آمریکا و کانادا در مناطق حاشیه ایی که کمتر دوربین ها می ره با این ها کاری نداره خیابان ها و مناطقی تماما در اختیار این هاست کسانی که آمریکا و کانادا زندگی می کنند بپرسید هر فصل سرمایی هم که می آد از این ها بسیار کشته می گیره . در لندن باز می آن این ها را جمع می کنند دوربین ها کف خیابان های لندن را نشان می دهند تا ساده های غربگرا در سرتاسر جهان کیف کنند ! این ها به زیرزمین و شبکه متروکه مترو لندن می رن و کسی آنجا با این ها کاری نداره جایی که دوربین کمتر می ره و بین موش ها و فاضلاب حیوانی و انسانی و حتی کنار لاشه انسان های مرده زندگی می کنند در پاریس باز این ها را جمع می کنند تا تصاویر قشنگی برای ساده لوحان غربگرا در سرتاسر جهان مخابره کنند این ها را به مناطق حاشیه شهر هل می دن جایی که دوربین ها کمتر می رن و کسی هم با این ها در این مناطق کاری ندارن غربگرا اکثرا ساده لوحن ساده لوح نبودن کمی تحقیق و مطالعه می کردن رسیدن به عکس ها و فیلم های این نواحی خیلی هم سخت نیست فقط جست و جو لازم داره کسانی را می خواد که تشنه حقیقت باشند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس