حضور جنگنده های آمریکا و انگلیس در محل برگزاری رزمایش روسیه

ارتش روسیه از حضور کشتی های نظامی و جنگنده های ۳ کشور آمریکا، انگلیس و نروژ در محل برگزاری رزمایش نظامی روسیه در قطب شمال خبر داد و هدف از این حضور را نظارت بر مانور عنوان کرد.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، خبرگزاری اینترفکس روسیه از حضور کشتی های نظامی و جنگنده های سه کشور آمریکا، انگلیس و نروژ در محل برگزاری مانور نظامی روسیه در قطب شمال خبر داده و هدف از این حضور را نظارت بر مانور مذکور عنوان کرد.

بر اساس این گزارش، ارتش روسیه با تایید خبر اینترفکس اعلام کرد که مانور مذکور هم اکنون به پایان رسیده و نیروهای نظامی در حال بازگشت به خاک روسیه هستند.

لازم به ذکر است رزمایش بزرگ «زاپاد ۲۰۲۱» روسیه و بلاروس با حضور ۲۰۰ هزار نیروی نظامی، بیش از ۸۰ فروند هواپیما و بالگرد و افزون بر ۷۶۰ قطعه تجهیزات و ادوات نظامی، از جمعه ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) آغاز شده بود که بنا بر تایید منابع نظامی روسی، این رزمایش با نظارت نیروهای ناتو انجام خواهد شد.

این رزمایش در ۹ محوطه آموزشی در داخل خاک روسیه و ۵ محوطه آموزشی در داخل خاک بلاروس انجام شد و در جریان آن، نظامیانی از ۷ کشور ارمنستان، هند، قزاقستان، قرقیزستان، مغولستان، پاکستان و سریلانکا حضور داشتند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • عارف US ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    2 4
    با سلام خواستم بگم وای به حال آمریکا اگر جای روس های ترسو ایرانیان قهرمان بودند با یک تهدید سپاه پاسداران قهرمان سربازان پوشک پوش آمریکایی خودشان را نجس می کردند درود بر سپاه پاسداران که مایه وحشت تروریست های پرروی آمریکایی هست
  • فرماندهی مرکزی ارتش ایالات متحده سنتکام IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    2 2
    ببین چه قدر خندیدن به بنجل های روسی خخخخخخخخخخخ . همیشه وقتی ارتش شکست ناپذیر ایالان متحده با ادوات روسی روبرو میشه براشون نهایت فانه. ادوات روسی رو رهگیری میکنن اونا هم از دستشون در میرن نمیدونی چه قدر لذت بخشه
    • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      1 1
      آره یاد جنگ جهانی دوم افتادم که آلمان اومد مسکو رو فتح کرد! یادته؟
    • IR ۰۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      1 2
      آقای آویزون! برو از چرخ هواپیماهای آمریکا آویزون شو بلکه ببرنت آمریکا!! خخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس