آزمایش موشک بالستیک توسط سئول در برابر پیونگ‌یانگ بازدارنده است!

رئیس جمهور کره جنوبی امروز در سخنانی ادعا کرد: آزمایش موشک بالستیک توسط سئول در برابر پیونگ‌یانگ بازدارنده است!

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری یونهاپ، «مون جائه این» رئیس جمهور کره جنوبی امروز چهارشنبه درباره هدف آزمایش موشکی اخیر سئول توضیح داد.

رئیس جمهور کره جنوبی در این خصوص گفت: آزمایش موشک بالستیک از زیردریایی توسط کره جنوبی، طبق زمان بندی قبلی و بر اساس برنامه ارتش جهت تقویت زرادخانه موشکی صورت گرفت و پاسخ به آزمایش های موشکی اخیر کره شمالی نیست.

وی در ادامه اضافه کرد: با این حال، ارتقای توانمندی های موشکی ما می تواند یک عامل بازدارنده تضمین شده در برابر تحریکات کره شمالی باشد.

اوایل امروز، خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی در خبری تکمیلی مدعی شده بود که ستاد مشترک ارتش این کشور اعلام کرده کره شمالی روز چهارشنبه دو موشک بالستیک به سمت دریای شرق شلیک کرده است.

ستاد مشترک ارتش کره جنوبی در بیانیه‌ای اعلام کرد موشک‌هایی که نوع آنها مشخص نشده است، بعد از ظهر چهارشنبه (به وقت محلی) از مناطق مرکزی کره شمالی شلیک شده‌اند و مقامات اطلاعاتی کره جنوبی و آمریکا در حال تجزیه و تحلیل جزئیات برای اطلاعات بیشتر هستند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    6 0
    چه جالب مال اینا باز دارنده ست مال ما تهدید علیه امنیت جهانیست
    • IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      3 0
      تازه مال کرهٔ شمالی هم تهدیده!!! عجب پررو هایی هستن این نوکر های غرب!!!
  • حسين DE ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    1 0
    اظهارات ايشون رو خونديد ،ياللعجب آزمايش موشكى جنوبى بازدارنده است و آزمايش موشكى شمالى نه …..
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    0 1
    خیر بخاطر این هست که این کشور برای جامعه بین المللی خطری نداره و همواره متحد و شریک محسوب میشه . بعدم هر کی باشه می‌فهمه اون خیک گنده ( کیم جونگ اون ) با این همه جنایاتش در حق ملت کره هدفش از این کار ها چیه .
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    0 0
    اقدام کره شمالی کاملا منطقی ودر جهت بازدارندگی و دفاع از سرزمین خودش است. ولی اقدام کره جنوبی به دستور امریکا انجام شده و اقدامی کاملا تحریک امیز است. همه میدانند که کره جنوبی یکی از سرسپردگان امریکا در شرق اسیا است و بدون اجازه اربابش آمریکای ابله و روسیاه لب به اب هم نمیزند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس