کد خبر 1272383
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
کشف 101 کیلو تریاک

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ۱۰۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر از خودروی سواری یک سوداگر مرگ در میدان آزادی خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران از کشف ۱۰۱کیلو تریاک، حشیش و شیشه از یک خودروی سواری خبر داد. 

سرهنگ حسنوند در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد یکی از سوداگران مرگ ساکن محدوده غرب تهران، محل سکونتش را به محل دپوی و نگهداری مواد مخدر تبدیل کرده و پس از انتقال محموله مواد مخدر به مخفیگاهش آن را به خریداران عمده مواد مخدر توزیع می کند.

وی با بیان اینکه در رصد های اطلاعاتی به دست آمد، متهم با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری در حال انتقال محموله ای از مواد مخدر به مخفیگاهش است، افزود: کلیه محورهای منتهی به مخفیگاه متهم تحت کنترل در آمد تا اینکه شامگاه گذشته، تیم عملیات این پلیس موفق شدند خودروی متهم را در محدوده میدان آزادی مشاهده و توقیف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران تصریح کرد: در بازرسی از داخل این خودرو ۶۳ کیلو و ۹۰۰گرم تریاک،۳۱کیلو و ۵۰۰گرم حشیش و ۶کیلو و ۱۵۰گرم شیشه کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: متهم به همراه مواد مخدر مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    1 0
    جانم جان در میدان آزادی ، اینجام شده عین تگزاس ، امیدواریم همون خلافکار و قاچاقچی را در خود همان میدان و در دیده ملأ عام اعدام شود....
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    0 0
    با چه جراتی ماشین را پر میکنه از هروئین!!!! ، خیلی عادی!!! ، میره دور میزنه تو خیابون!!!! جل الخالق!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس