کد خبر 1268450
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸
مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری ۴ قاچاقچی موادمخدر در محورهای مواصلاتی تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ، در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یک باند تهیه و توزیع مواد افیونی در پایتخت؛ پرونده‌ای در این باره تشکیل و تیمی از ماموران معاونت عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند متهمان به تازگی مقادیر قابل توجه‌ای موادمخدر را از استان‌های شرقی کشور تهیه و با استفاده از دو دستگاه خودرو سواری قصد انتقال آن به تهران را دارند؛ لذا با پایش و رصد دقیق مشخص شد خودروهای مذکور با بارگیری موادمخدر در یکی از محورهای مواصلاتی به سمت تهران در حرکت هستند.

سرهنگ حسنوند تصریح کرد: به دنبال این موضوع و تعیین مختصات دقیق محل‌های تردد متهمان این پرونده، مراتب به مقام قضائی منعکس و دستور دستگیری افراد صادر شد و در ادامه ماموران به محورهای مواصلاتی تهران  برای دستگیری متهمان اعزام شدند.

وی افزود: تیم عملیاتی پلیس شامل دو تیم خودرویی، شب گذشته با حضور و آمادگی کامل به محور مذکور اعزام و پس از ساعت‌ها گشت زنی هدفمند موفق به شناسایی خودروهای سوداگران مرگ شدند و پس از دقایقی تعقیب و گریز پلیسی در محلی مناسب خودروها را متوقف و ۴ نفر از متهمان این پرونده را دستگیر و در بازرسی از خودروی آن ها مقدار ۹۴ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت تاکید کرد: متهمان به همراه مواد مشکوفه به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تریاکی IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    1 0
    حیف شد
    • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      0 0
      سوختی؟
  • گمنام‌ IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    1 0
    درود بر اهالی سلامت و امنیت ، ولی خوب تکلیف این همه معتاد چی میشه غذای اینها رو از کجا باید تهیه کرد.
    • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      0 0
      سلام، غذاشون ان شاءالله در کمپ ترک اعتیاد یدا میشه
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    1 0
    خداقوت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس