کد خبر 1272349
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
مجیدی به دنبال جذب نفرات جدید/ اسماعیلی به استقلال بازمی‌گردد؟

پس از حذف تیم فوتبال استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، فرهاد مجیدی به دنبال جذب نفرات جدید است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال پس از حذف از لیگ قهرمانان آسیا، باید خودش را برای فصل جدید لیگ برتر آماده کند. آبی‌پوشان در حالی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان رفتند که نفرات جدیدی مثل جعفر سلمانی، عارف آقاسی، زبیر نیک‌نفس، امیرحسین حسین‌زاده و ... در ترکیب حضور داشتند.

بیشتر بخوانید:

مددی مقصر است اما مجیدی هم بی‌تقصیر نیست

با توجه به اینکه لیگ بیست‌ویکم از ۲۷ مهرماه آغاز می‌شود، فرهاد مجیدی به فکر برطرف کردن نقاط ضعف تیمش و گرفتن چند بازیکن جدید است. بسیاری از بازیکنان داخلی قراردادهای خود را با تیم‌های‌شان بسته‌اند و شرایط برای جذب نفرات داخلی کمی سخت است. مجیدی و کادر فنی استقلال به دنبال بررسی شرایط جذب چند بازیکن خارجی هستند تا بلکه بتوانند در پست هافبک میانی و مهاجم بازیکن به خدمت بگیرند.

نکته دیگر، وضعیت فرشید اسماعیلی است، بازیکنی که به دلیل اظهاراتش علیه مدیران استقلال مورد غضب قرار گرفته و به گفته آنها جایی در تیم استقلال نخواهد داشت، اما مجیدی اعلام کرده اسماعیلی در لیست تمدیدی‌ها قرار دارد. با توجه به حذف استقلال از آسیا، شاید مجیدی بار دیگر از مدیران باشگاه بخواهد تکلیف این بازیکن را مشخص کنند تا او نیز برای شروع تمرینات جدید حضور داشته باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    1 1
    استقلالیا کار استقلال توی این فصل تمام شده باید به فکر فصل بعد باشید که چشم به هم بزنید از راه میرسه حالا که بازیا تموم شده دیگه سکوت جایز نیست اولین کار برکناری مدیر عامل و هیأت مدیره فعلی وجایگزینی افرادی که هم استقلالی هستن و هم با تجربه چون فقط استقلالی بودن کافی نیست مثل( فتح الله و آذری و ...) دوم جذب دو بازیکن دیگه یکی بازیساز و یکی هم مهاجم سوم بدن سازی خوب یک نکته رو خوب بدونید اگه یه تیم از لحاظ فنی پایین باشه میشه پیشرفت کنه ولی اگه بدن سازیش خوب نباشه هیچ کاریش نمیشه کرد بازی با الهلال رو دیدید تیمی که از دقیقه 60 همه به نفس نفس بیفتن به هیچ وجه موفق نمیشه نکته آخر هم اردوی آماده سازیه که دست کادرفنیه که با اضافه شدن پین به نظرم حله ... اگر میخواهید دوباره این باخت ها و نا کامی ها تکرار بشه سکوت کنید و مرگ تیمتون رو ببینید ولی اگه میخواهید تاریخ جدیدی برای تیمتان بنویسید بسم الله ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس