کد خبر 1271824
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶
جدی شدن دوباره شیوع کرونا در جنوب شرق چین

افزایش ادامه دار تعداد مبتلایان به کرونا در جنوب شرق چین در آستانه تعطیلات سراسری این کشور تازه ترین نگرانی مقامات این کشور به شمار می‌رود.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، مقامات بهداشتی چین امروز (سه شنبه) اعلام کردند که موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در استان فوجیان در جنوب شرق چین به دوبرابر افزایش یافته و به همین دلیل اتخاذ تدابیر جدید ازجمله محدودیت سفرهای بین شهری برای جلوگیری از شیوع ویروس ضروری است.

بیشتر بخوانید:

چین خواهان رفتار مستقل و بی طرفانه آژانس شد

کمیسیون بهداشت ملی چین ۵۹ مورد جدید ابتلا به ویروس با منشا داخلی در روز ۱۳ سپتامبر را تایید کرد که ۲۲ مورد بیشتر از روز قبل از آن است. تمام این موارد مربوط به فوجیان، استانی هم مرز با ژجیانگ در شمال و گوانگ دونگ در جنوب هستند.

تنها ظرف مدت ۴ روز در شهرهای استان فوجیان ۱۰۲ مورد جدید کرونایی شناسایی شده که باتوجه به توریستی بودن و جمعیت ۵ میلیونی این استان نگرانی ها از افزایش تعداد مبتلایان تشدید شده است.

افزایش تعداد مبتلایان در آستانه تعطیلات یک هفته ای روز ملی که قرار است روز ۱ اکتبر آغاز شود نیز به نگرانی ها افزوده است. شیوع ویروس در فوجیان از پوتیان، شهر ۳.۲ میلیون نفری آغاز شد. از آن تاریخ تاکنون ویروس به ژیانمن شیوع یافته و باعث شناسایی ۳۲ مورد در این منطقه شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس