کد خبر 1271613
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۰
عصبانیت آمریکا از محبوبیت ایران در عراق

سفیر آمریکا در عراق اعتراف کرد هر چه محبوبیت ایران در عراق افزایش پیدا کند بر میزان زیان‌های ایالات متحده افزوده می‌شود.

به گزارش مشرق، ماتیو تالر سفیر آمریکا در بغداد در گفتگویی با شبکه آمریکایی الحره ضمن انتقاد از محبوبیت ایران در عراق ضمن به کارگیری واژه "نفوذ" برای توصیف این حضور اعتراف کرد هر نوع حضور ایران در عراق به زیان ایالات متحده است.

سفیر آمریکا همچنین بدون آنکه انتقادی از حضور نظامی ترکیه در خاک عراق داشته یا آن را تجاوز بخواند، تاکید کرد: ما ترکیه را یکی از شرکای مهم عراق می‌دانیم و ایالات متحده از گسترش روابط بین دو طرف حمایت می‌کند.

سفیر آمریکا در رابطه با حضور نظامی ترکیه در خاک عراق هم ادعا کرد این حضور صرفا برای برخورد با حزب کارگران کردستان ترکیه است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    5 0
    مثلا الان امریکا تو کانادا محبوبیت داشته باشه ما باید ناراحت بشیم؟ این دیگه ازون حرفاست. خب همسایشونیم دیگه عجب گیری کردیم از دست این خل وضعای امریکایی
    • IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      3 0
      نمیخواد زحمت بکشی، همون بگی آمریکایی، خل وضع هم داخلشه!!! خخخخخ
  • ناشناس HK ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    4 0
    آمریکا عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر
  • IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    3 0
    خاک بر سر سرکرده های کرد های اقلیم کردستان عراق که اربیل و اقلیم را لانه ارتش تروریست امریکا و عوامل جنایتکار موساد کرده اند به حرفهای این سفیر الاغ امریکا نگاه کنید : ترکیه اگر به خاک عراق و اقلیم تجاوز میکند و روستاها را بر سر مردم خراب میکند و تر و خشک را با هم میسوزاند هیچ اشکالی از نظر امریکا ندارد چون به حزب کارگران کردستان ترکیه هم پیمان امریکا و ناتو حمله میکند اما همین امریکای شرور خبیث از حزب دموکرات عراق و ایران حمایت میکند چون آنها بر علیه جمهوری اسلامی دست به اعمال تروریستی و جنایت میزنند اما آنچه مسلم است امریکا در طول ده ها سال گذشته فقط در پی استفاده ابزاری از اکراد ایران و عراق و ترکیه و سوریه بوده و در واقع هیچ ارزش و اعتباری برای آنها قائل نیست و نخواهد بود .
  • IR ۰۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    4 0
    ایران و العراق لایمکن الفراق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس