کد خبر 1271401
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
بورس نمایه

در پایان کار امروز بازار سهام شاخص کل با افت ۱۴هزار و ۷۰۹واحدی همراه شد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در پایان کار امروز بازار سهام شاخص کل با افت ۱۴هزار و ۷۰۹واحدی (یک درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۴۷۵هزار واحدی قرار گرفت. شاخص‌ هم وزن نیز ۱.۳۵درصد افت کرد.

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به بیش از ۶هزار و ۸۶۵میلیارد تومان رسید.

بیش از ۵۴۰میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی و رشد بیش از سه درصد ۸۷نماد و افت بیش از سه درصد ۲۶۸نماد را شاهد بودیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    1 1
    بورس هنوز قربانگاه سرمایه هاست....
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    1 0
    تویک هفته 25 ذرصد داراییم دود شد رفت هوا اونوقت اخبار میاد از ریزش 3 درصدی سهام اپل خبر پخش میکنه؟!!! اسمش رو هم میزاره سقوط
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    1 0
    متأسفانه بسیاری به بازار بورس مانند یک قمارخانه نگاه می کنند و امیدوارند که ظرف چند ساعت سودهای آنچنانی به جیب بزنند و دوباره هم این کار را ادامه دهند. هم قمار خانه واقعی این گونه افراد را از هستی ساقط می کند هم بازار بورس. سهامداری یعنی اینکه در سهام شرکتی سرمایه گذاری شود و سود آن شرکت در پایان سال مالی توسط سهامدار دریافت شود و اگر هم در پرداخت سود گربه رقصانی می شود یا سهام را به فروش برساند یا به مراجع قضایی برای احقاق حق خود رجوع کند. اگر هم حال و حوصله این حرفها را ندارد وارد بازار بورس نشود. از صبح تا ظهر بیست بار خرید و فروش سهم آخر و عاقبتی به جز ورشکستگی ندارد مگر اینکه دستتان در دست ارباب قدرت و ثروت باشد که آنهم کار شهروندان عادی بیچاره نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس