نیروی دریایی ارتش اقدام به چاپ ویژه نامه ای برای تشریح ویژگی های مهم سفر مقتدرانه ناوگروه ۷۵ نداجا به پهنه اقیانوس اطلس کرده است.

به گزارش مشرق، هفتادوپنجمین ناوگروه اعزامی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به آب های آزاد و بین المللی شامل ناوشکن کاملا ایرانی سهند و ناوبندر غول پیکر مکران پس از 44 هزار کیلومتر دریانوردی و گذشتن از سواحل بیش از 50کشور جهان و بیش از چهار ماه دریانوردی پیوسته و بدون پهلوگیری، امروز در بندرعباس با استقبال مقامات لشکری و کشوری مواجه شد تا افتخار بزرگ و تاریخی حضور در اقیانوس اطلس هم به صفحات زرین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و به ویژه نیروی دریایی اضافه شود، افتخاری بزرگ و بی نظیر که با همت مردان سفیدپوشی از پارس محقق شد.

«اطلس ایرانی»؛ ویژه‌نامه رکوردشکنی ناوگروه ارتش منتشر شد

این اقدام بزرگ که مقدمه ای برای فتح الفتوح های آینده خواهد بود، بهانه ای شد تا روزنامه خراسان به بررسی ابعاد مختلف عملیات اعزام به اقیانوس  اطلس بپردازد و گفت و گوهایی با دست اندرکاران این اعزام داشته و از زاویه غیرنظامی ها هم این موفقیت را بررسی کند. ویژه نامه «اطلس ایرانی» نتیجه این بررسی هاست که در روز ورود این مردان صبور و جهادگر به میهن اسلامی مان توسط این روزنامه و با دبیری دکتر هادی محمدی منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس