کد خبر 1270918
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
ازار و اذیت زن تنها از سوی 7 مرد

هفت مرد که متهم هستند زن تنهایی را در خانه‌باغی در غرب تهران مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند در دادگاه منکر جرم خود شدند.

به گزارش مشرق، تحقیقات جنایی در این پرونده از سال ۹۸ و پس از شکایت زن جوانی به نام سپیده آغاز شد.

این زن در جریان تحقیقات گفت: من و همسرم وضع مالی خوبی داریم. چندی قبل تصمیم به خرید خانه‌ای ویلایی در غرب تهران گرفتیم. با جست‌وجو در اینترنت آگهی فروش خانه‌ای ویلایی در محله فرحزاد را پیدا کردم. با آگهی‌دهنده که صاحب بنگاهی بود قرار گذاشتم. مرد بنگاهدار که افغان بود، خانه را نشان داد و پیشنهاد داد از یک خانه‌باغ در همان حوالی بازدید کنم. وقتی به مقابل خانه‌ باغ رسیدم، ترسیده و خواستم برگردم که مرد جوان مرا به داخل هل داد. بعد هم شش مرد افغان دیگر به من حمله کرده و مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند.

پس از این شکایت ماموران تحقیقات را آغاز کرده و در یک قرار صوری مردی به نام جمعه را دستگیر کردند. جمعه در جریان تحقیقات منکر آزار و اذیت زن جوان شد.

در حالی که ردی از شش متهم دیگر نبود، پرونده برای رسیدگی به شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

در جلسه رسیدگی شاکی گفت: در برابر مهاجمان مقاومت کرده که آنها فیلمی از قتل دختری را نشان داده و مدعی شدند اگر مقاومت کنم، مانند او مرا می‌کشند. آنها از چهار بعدازظهر تا ساعت ۱۱ شب مرا آزار دادند.

در جریان رسیدگی، شش مرد دیگر دستگیر شدند و آنها هم جرم‌شان را انکار کردند. فقط یکی از آنها گفت: جمعه، زن تنها را به باغ آورد و او را مورد آزار و اذیت قرار دادند.

رئیس شعبه دادگاه سپس دستور بررسی احتمال قتل توسط متهمان را صادر کرد. در حالی که هیچ ردی از قتل به دست نیامد، پرونده در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران رسیدگی شد.

شاکی در ابتدای جلسه گفت: متهمان مدعی بودند من اولین قربانی آنها نیستم و زنان دیگری را هم مورد آزار قرار داده است. رضایت نمی‌دهم و خواستار مجازات آنها هستم.

در ادامه متهمان به دفاع از خود پرداخته و منکر جرم شده و ادعا کردند موضوع آزار و اذیت صحت ندارد و با رضایت این زن با او رابطه برقرار کرده‌اند.

پس از دفاعیات متهمان، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

منبع: جام جم آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    8 0
    در ادامه متهمان به دفاع از خود پرداخته و منکر جرم شده و ادعا کردند موضوع آزار و اذیت صحت ندارد و با رضایت این زن با او رابطه برقرار کرده‌اند.
    • دیدگا IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
      2 1
      شش مرد افغان با رضایت زن ایرانی با وی رابطه جنسی برقرار کردند!! اما زن ادعا میکند که بزور مورد تجاوز قرار گرفته است! خب قاضی پرونده میتونه بره و در مورد زن تحقیق کنه ببینه چطور آدمی هست؟ آیا وقوع چنین ارتباطی ازش انتظار میره یا نه؟! ضمن اینکه جرم شش مرد افغان حتی اگه با رضایت زن بوده باشه به جای خودش باقیه! تا جایی که من دیدن برادران افغان بعضی هاشون بشدت دروغگو و کثیف هستند!!
  • خسروجردی IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    18 4
    انقدرلفتش میدین که منکرمیشن روزاول باید سنکسارشون میکردین
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    19 5
    قاضی اگه مسلمان باشه باید اعدام هفت نفر رو صادر کنه
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    20 6
    قطعا باید اعدام بشن هر هفت نفرشون هم بدون کوچکترین اغماضی،باید تو این کشور مشخص بشه که تجاوز مساویست با اعدام قطعی،خانم های محترم هم باید درس بگیرن سرخود تنهایی هر جایی نرن،شک ندارم این خانم هم وضع پوشش درست و حسابی نداشته و این امر و تنها رفتنش باعث شده اون افراد اقدام به این کار بکنن
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    20 3
    حقشه این ها عوارض همان فمنیسمه وقتی می گن خانم ها دخترها هر کجای دنیا که هستند ساعت 8 9 شب نهایتا خانه باشند وقتی می گن خانم ها دخترها تنهایی سفر نرن وقتی می گن خانم ها دخترها برای انجام معاملات , برای دیدن خانه و ملک و خودرو ... تک و تنها نرن جواب می آد که ول کن بابا ! تاحالا 10 بار این کارو کردم مگر چی شده ! دیگه نمی فهمن فاجعه فقط 1 بار ممکنه تو عمر یک آدم سر وقتش بیاد و همان 1 بار هم کافیست و این بی عقلی ها خود را در معرض خطر قرار دادنه و یکجا بالاخره کار دست آدم می ده اکثر بلاها و فجایع هم سر خانم ها و دخترانی می آد که متاثر از فمن هستند نمونش خانم دکتری که برای انجام معامله با مردی غریبه داخل خودرویش قرار گذاشته بود مرد غریبه ابتدا با مشت تو صورت خانم دکتر زده بود بعد بهش تجاوز کرد و بعد از کشتنش او را سوزانده بود ذغال خانم دکتر را پیدا کردند خدا عقل داده یک عده قشنگ بسته بندی کردن گذاشتن کنار راحت !!!
    • IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      9 0
      خیلی از این نوع تجاوزها علنی نمیشه خیلی از خانمها وقتی مورد تجاوز قرار میگیرن پنهانش میکنن
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    10 0
    میرن زندان همه چیز رو یاد می گیرن!
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    14 3
    این هم برادران افغان. تو دنیا ببینید شرط اقامت و تابعیت چیه بعدش در مملکت رو باز کنیدو این جماعت رو مثل گوسفند بریزد توش.
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    5 6
    مرگ بهتر از برقراری رابطه بود، بهتر نبود؟
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    5 2
    تقصیرخود زنه هم هست چرا باید زنی به چه جرعتی خودش تنها بره وقراربذاره بایه مرد غریبه،اگرکسی به عقلش رجوع کنه می بینه که بی فکری ازخودش بوده..معمولا دیدم برای خرید ملک دویاسه نفر میرند این زنی تنها درخارج ازشهرهم لابد بوده..ایشاالله هرچه زودتر ارامش به افعانستان برگرددومهاجرین برگردند،بنده درطول سالها خیلی ازاین مورد ها حتی پرونده های جنایی خواندم که فرارکردندطرف مرزبعددستگیرشون کردند..
  • وطن پرست DE ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    4 1
    ازارگر!!! دهتون سرویس این واژه ها رو از کجاتون در میارید ...
    • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      7 0
      همینو بگو
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    6 2
    اگر این قصات که همگی مرد هستند وهمیشه از بدترین تجاوز به زنان بی‌دفاع درست حکم نمی‌دهند وبه جای اینکه از قربانی دفاع کنند از متجاوز دفاع می‌کنند زن ودختر خودشان را به جای قربانی بگدا ند ببینند باز هم با چشم پوشی با آنها رفتا می‌نند اگر از همان اول قانونی بگدترند که ه متجاو ی که جرمش تابت شد اعدام می‌شود چه یک نفر چه ۱۰ نفر دیگه چه کسی جرئت این کارها را می‌کند کجا یک زن توان این را دا د که ساعت ها بدون وقفه با اینهمه مرد رابطه داشته باشد آقایان قصات درست قصاوت کنید خدا را بالا سر دا رید
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    7 1
    فقط اعدام
  • DE ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    2 1
    ..... مردی به نام جمعه را دستگیر کردند. جمعه در جریان تحقیقات منکر آزار و اذیت زن جوان شد و گفت مقصر شنبه است چون جمعه تعطیل است . لذا با اقرار به اسامی، هر ۷ نفر بازداشت شدند.جمعه شنبه یکشنبه دوشنبه سه شنبه چهارشنبه و پنج شنبه . حالا اگر صحت داشته باشد و زن بیگناه باشد کل ایام هفته اعدام . این تنها راه امنیت جامعه است.
  • افشین IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    2 3
    تقصیر خود زن بود پوشش نامناسب داشت اونارو هم تحریک کرده
    • IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
      1 2
      آره به نظرم زنه رو اعدام کنن درست میشه چون همه چیز صد در صد تقصیر اون بوده. البته اگر متجاوز ها رضایت دادن حبس ابد کافیشه.
  • IR ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    4 0
    ما بین کیا زندگی میکنیم بین قاتلین و متجاوزین کشور بی قانون و قاضیان فاسد همشونو اعدام کنید
    • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
      0 3
      ما ما نکن داره میگه تبعه خارجی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس