کد خبر 1270693
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷
گروسی نمایه

به قول برنارد شاو، وقتی یک احمق کاری را که بارها انجام داده و به نتیجه نرسیده، بازهم پشت سر هم تکرار می‌کند، نباید سرزنشش کرد، ولش کنید به حال خودش باشد، دارد به وظیفه‌اش عمل می‌کند!

به گزارش مشرق، «روزنامه کیهان» در بخش گفت‌وشنود شماره امروز خود نوشت:

گفت: رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز به ایران می‌آید !

گفتم: برای چی؟!

گفت:‌ اعتراض دارد که چرا ایران تعهدات برجامی خود را کاهش داده و به آژانس اجازه دسترسی به دوربین‌ها را نمی‌دهد !

گفتم: وقتی آمریکا به هیچیک از تعهدات خود عمل نکرده و از برجام هم خارج شده و اروپا هم به هیچیک از ۱۱ تعهد خود عمل نکرده است، گروسی باید به آنها اعتراض کند و نه به ایران که اقدامش کاملاً قانونی و منطقی است.

گفت: یعنی هنوز نفهمیده تا همه تحریم‌ها لغو نشود، از بازگشت ایران به تعهداتش خبری نخواهد بود؟! معلوم نیست با این عجله کجا می‌آید؟!

گفتم: به قول برنارد شاو، وقتی یک احمق کاری را که بارها انجام داده و به نتیجه نرسیده، بازهم پشت سر هم تکرار می‌کند، نباید سرزنشش کرد، ولش کنید به حال خودش باشد، دارد به وظیفه‌اش عمل می‌کند !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • سیاوش IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    2 0
    به قول یکی: لولو برد آقای گروسی!
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    1 0
    خخخخ نوکر امریکاست
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    0 0
    اتفاقا اومدنش به ایران و دستخالی برگشتنش بر اساس یک برنامه برای مقدمه چینی برای ایجاد فشار بر ایرانه. اینها را باید بازی داد و توی جلسات وعده ی سر خرمن بهشون داد تا هم دهنشون بسته بشه و هم بشه از زیر فشارها فرار کرد.
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    0 0
    از تفاهم نهایی چه خبر؟1
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    1 0
    بله دارد به وظیفه اش عمل می کند؛ دادن اطلاعات لازم به صهیونیست ها برای شهید کردن یک دانشمند هسته ای یا انفجار در تأسیسات هسته ای!
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    2 0
    به نام خدا موضوع درخواست جمع آوری دوربین های نظارتی آژانس بین المللی انرژی اتمی سلام علیکم بر اساس قانون لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران آژانس بین المللی انرژی اتمی که در واقع آژانس جاسوسی صهیونیست ها از تأسیسات هسته ای است دیگر حق ندارد به تصاویر دوربین های نظارتی دسترسی داشته باشد اما متأسفانه امروز شاهد آن بودیم که پس از حضور گروسی رئیس این آژانس در ایران مقرر شده است کارت حافظه های قدیمی برداشته و کارت حافظه های جدید جایگزین گردد. با توجه به فناوری پیشرفته ای که در اختیار این جاسوسان است احتمال آن می رود که در هنگام اجرای این فرایند اطلاعات کارت های حافظه ی قدیمی را بردارند و کارت های حافظه ی جدید را هم مجهز به فرستنده ی ماهواره ای نمایند. لذا بیم آن می رود که مجددا شاهد ترور دانشمندان هسته ای یا خرابکاری در تأسیسات هسته ای باشیم. به جای این عملکرد محافظه کارانه لازم است دوربین های نظارتی آژانس در اسرع وقت جمع گردد و اجازه ی حضور به این جاسوسان داده نشود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس