کد خبر 1270389
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
روند افزایش نسبی دما از امروز تا اواسط هفته

روند افزایش نسبی دما از امروز تا اواسط هفته جاری در سواحل شمالی، شمال شرق و دامنه‌های جنوبی البرز پدیده حاکم خواهد بود.

به گزارش مشرق، پیش‌بینی کلی بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری امروز در استان‌های گیلان و مازندران ابرناکی و بارش پراکنده و در ساعات بعدازظهر در غرب هرمزگان افزایش ابر، گاهی بارش پراکنده و وزش باد شدید انتظار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

هوای تهران سالم است

فردا در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران و دوشنبه در شمال شرق آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه بارش پراکنده در سواحل دریای خزر رخ خواهد داد همچنین روند افزایش نسبی دما از امروز تا اواسط هفته جاری در سواحل شمالی، شمال شرق و دامنه‌های جنوبی البرز پدیده حاکم خواهد بود.

طی امروز و فردا وزش باد شدید در شرق کشور به‌ویژه در شرق خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان تداوم خواهد داشت و شمال و مرکز خلیج فارس و سواحل شرقی عمان طی سه روز آینده مواج پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا اهواز با بالاترین دمای ۴۵ و ۴۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با بیشینه دمای ۲۲ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    4 1
    خدایا بارون ببار،کفران نعمت کردیم تو از ما بگذر آدممون کن با خوبیات،یه پاییز واقعی برامون بفرست از امسال...خدایا ما رو ببخش.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس