کد خبر 1270283
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
بورس نمایه

خالص سفارشات خرید سهام به بیش از هزار و ۱۸۰میلیارد تومان می‌رسد. «محصولات شیمیایی» پر اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف حجم صف شرکت آلومراد (فمراد) به ۹.۱درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۳۱۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۱۳۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به هزار و ۱۸۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «کیمیاتک»، «مدیریت» و «رمپنا» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام آریان کیمیا تک بیش از ۲۸۰میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «ددامح»، «فزرین» و «ثنام» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۱۶۵میلیارد تومان (۸۹درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۸۵میلیارد تومان (۶۶درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۶نماد و حجم صف‌های فروش در دو نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف حجم صف شرکت آلومراد (فمراد) به ۹.۱درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«محصولات شیمیایی» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۶۷۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۱۹۵میلیارد تومان می‌شود. از سویی دیگر گروه «مواد و محصولات دارویی» با فشار فروش ۱۸میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۸۱درصد از هزار و ۴۴۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع دو هزار و ۱۶۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۶۶درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به سه هزار و ۶۰۰میلیارد تومان خواهد رسید.

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام‌+جدول

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام‌+جدول

منبع:اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس