کد خبر 1270253
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
یک شرکت برقی به جمع فرابورسی‌ها پیوست

شرکت گروه مدیریت نیروگاهی ایرانیان مپنا با نماد معاملاتی "ومپنا" در فهرست نرخ‌های بازار دوم فرابورس ایران درج شد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شرکت گروه مدیریت نیروگاهی ایرانیان مپنا(سهامی عام) پس از احراز کلیه شرایط پذیرش به عنوان دویست و شصت و دومین نماد معاملاتی(یکصد و پنجاه و ششمین شرکت در بازار دوم) در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد.

این شرکت که با شماره ۱۱۸۲۴ در تاریخ ۲۶ اسفند پارسال نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت و در سوم خرداد امسال پذیرش شده، با نماد معاملاتی "ومپنا" در گروه عرضه برق، گاز، بخار و آبگرم و زیرگروه تولید انتقال و توزیع نیروی برق روی تابلوی بازار دوم فرابوس درج شده است.

شایان ذکر است شرکت گروه مدیریت نیروگاهی ایرانیان مپنا (سهامی عام) در سال ۱۳۹۵ تحت شماره ثبت ۴۹۳۵۱۸ و شناسه ملی ۱۴۰۰۵۹۲۱۸۱۰ در اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری تهران با سرمایه اولیه پنجاه میلیون ریال به عنوان یکی از واحدهای تجاری فرعی شرکت گروه مپنا به ثبت رسید.

با انتقال سهام هشت شرکت نیروگاهی از شرکت گروه مپنا به این هلدینگ، سرمایه شرکت به بیست هزار میلیارد ریال افزایش یافته است.

این شرکت به منظور اصلاح ساختار مالی و با بهره گیری از توان ساخت داخل گروه مپنا، با هدف سرمایه گذاری متمرکز و فعال در صنایع برق و آب و پساب تاسیس شده است. ظرفیت نیروگاهی تحت مدیریت این هلدینگ، حدود ۵۹۰۰ مگاوات مشتمل بر ۱۰۵ مگاوات انرژی بادی، ۲ مگاوات انرژی خورشیدی، ۱۰۰ مگاوات مقیاس کوچک و ۵۷۰۰ مگاوات نیروگاه حرارتی می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس