جبهه پنجشیر سه منطقه را از تصرف طالبان خارج کرد

روزنامه افغانستان تایمز به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که نیروهای جبهه پنجشیر موفق به آزادسازی سه منطقه ولایت پنجشیر از سیطره گروه طالبان شده اند.

به گزارش مشرق به نقل از روسیاالیوم، جبهه پنجشیر سه ولایت تحت سیطره نیروهای طالبان را باز پس گرفت.

بیشتر بخوانید:

سالگرد ۱۱ سپتامبر زیر سایه خروج آمریکا از افغانستان

طبق ادعای روزنامه افغانستان تایمز به نقل از منابع آگاه در جبهه پنجشیر، نیروهای تحت امر احمد مسعود موفق به باز پس گیری سه ولسوالی دره، آبشار و پریان در شمال و شمال شرقی ولایت پنجشیر شدند.

به گفته این منبع آگاه، گروه طالبان درپی درگیری در این سه منطقه شماری از نیروهای خود را از دست داده است.

گفتنی است که روز دوشنبه هفته گذشته، «ذبیح الله مجاهد» سخنگوی طالبان از سیطره کامل این گروه بر تمامی ولسوالی های ولایت پنجشیر خبر داده بود اما نیروهای جبهه پنجشیر این ادعا را فوراً رد کردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    6 25
    افراد مسعود دچار مالیخولیا شده اند. حاضر هم نیستند آرامش و وحدت افغانستان را ببینند. پس ناچار دایم آرزوهایشان را به عنوان خبر از قول منابع آگاه نامشخص اعلام می کنند. اما طالبان هر جا را می گیرد فیلم پیروزی خود را هم نشان می دهد.
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    3 0
    پنجشیر پیروزی طالبان را به شکست تبدیل خواهد کرد .
  • IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    0 1
    خدا کنه زودتر صلح کنه یا شهید بشه و یا فرار کنه که قضیه بخوابه و طالبان هم نماینده انگلیس نباشه چون در دوره قاجار انگلیس افغانستان را از ایران جدا کرد و حاکم شد بر ان و روسیه هم مشارکت میکرد. سایر ملل غیر مسلمان مثل امریکا که 200سال احداث شده به دلیل عدم وجود تاریخچه توانسته با جذب نخبگان فراری المان از جنگ دوم جهانی توانسته مشکلات جهان را رفع و بزرگترین قطب علمی و اقتصادی جهان شود چه بسا زمین را از شهابسنگی که قیامت به پا میکند نجات دهد و شهاب را در خارج از جو بترکاند قبل از برخورد و نابودی مسلمانان مثل دایناسورها به نام قیامت
  • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    0 1
    با 2000سرباز نمیتواند کاری کند . بهتره یا صلح کنه یا شهید بشود یا فرار کند. با جنگ چریکی و خرابکاری فقط به ثبات منطقه اسیب میزند. قبل از رشد طالبان میتوانست پیشدستی کند و خودش افغانستان را تصرف کند که نکرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس