کد خبر 1270063
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
درخشان: زمان کی‌روش دنبال دفاع کردن و کسب بردهای یک بر صفر بودیم!/ آمار همه چیز را نشان می‌دهد

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران اعتقاد دارد زمان مربیگری کارلوس کی‌روش در تیم ملی، این تیم به دنبال دفاع کردن و بردهای یک بر صفر بوده است.

به گزارش مشرق، حمید درخشان درباره عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل عراق گفت: تیم ما انسجام خوبی داشت و در حفظ توپ و انجام کارهای ترکیبی نمایش خوبی داشتیم.

وی افزود: مسئله اصلی جنگیدن در زمین مسابقه بود که این موضوع نقش مهمی در پیروزی تیم ملی داشت. خطوط هافبک و حمله ما نمایش بسیار خوبی داشتند و مهدی طارمی در خط حمله عالی کار کرد، ضمن اینکه در خط دفاع هم شرایط خوبی داشتیم و این برد جای هیچگونه بحثی باقی نگذاشت.

بیشتر بخوانید:

فوتبال ایران بار دیگر اول آسیا شد/ شاگردان اسکوچیچ تیم ۲۲ جهان

درخشان در مورد عملکرد دراگان اسکوچیچ در تیم ملی تصریح کرد: من فکر می‌کنم زیاد نباید به این موضوع فکر کنیم که دراگان اسکوچیچ با چه شرایطی به تیم ملی رسید، چون نتیجه گرفتن و آمار از هر چیزی مهمتر است. ما کجا به یاد داریم زمان کی‌روش در چنین بازی‌هایی با اختلاف سه یا چهار گل پیروز شده باشیم؟ ما در آن زمان فقط دنبال دفاع کردن و کسب پیروزی یک بر صفر بودیم، ولی حالا تیم ملی با نتایج پرگل برنده می‌شود و خیلی هم خوب دفاع می‌کند. به نظر من آمار همه چیز را نشان می‌دهد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در پاسخ به این پرسش که آیا تیم ملی به جام جهانی صعود خواهد کرد یا خیر نیز به تسنیم گفت: نمی‌خواهم با قاطعیت حرف بزنم، ولی تیم ما لیاقت رفتن به جام جهانی را دارد و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    3 2
    این آقااینقدردرمطبوعات فعاله واینقدرعلم فوتبال داره پس چراتیمی اوراداخل زمین راه نمیده؟ پاسخ معلومه پاتوباندازه گلیمت درازکن
  • Ali US ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    1 0
    استاد محترم جناب آقای درخشان اگر خاطر جنابعالی باشه قبل از اینکه کیروش بیاد بیشترین نقطه ضعف تیم ملی از ناحیه دفاع بود اجازه بدین نمک نشناس نباشیم و اگر از کیروش تشکر نمیکنیم ازش انتقاد نکنیم ار جلوی اسپانیا و پرتقال دفاعی بازی نمیکردیم رقم گلهای خورده ده رقمی بود تیمهای عربی با تیمهای اروپایی قابل قیاس نیستند حالا ما مرده شما زنده درجام جهانی نتیجه معلوم خواهد شد ،
  • علی IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    0 2
    کی روش در کار فنی ممتاز اما غرق در مافیای فوتبال بود. مافیای فوتبال ضد کامیابی های بزرگ برای ایران است اسکوچیچ وابسته نیست.انتخاب هاشمیان و کریم باقری اسطوره های فنی و اخلاقی نمادی از ذهنیت شرافتمندانه او برای پیروزی ایران است. اسکوچیچ بی ادعا ' کار بلد' هوشمند و فوتبال را بخوبی می شناسد.بخوبی میشناسد
    • IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      3 2
      هاشمیان با چه عناوینی اسطوره فنی شده؟؟؟؟ کریمم که اسطوره کتک زدن بازیکناس. حرف نزنی نمیگن لالی
  • NL ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    1 2
    وقتی شیر میره کفتارا پیداشون میشه و این از اصول مهم مکتب لنگ است.
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    1 1
    جنابعالی در تیم پرسپولیس هم جایی نداری. اون بابا هر تیمی دلش بخواد میره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس