کد خبر 1270016
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲
ماشین لباسشویی

لیستی از قیمت جدیدترین مدل‌های ماشین لباسشویی موجود در بازار منتشر شده است.

به گزارش مشرق، آنچه در زیر می‌آید جدول قیمت روز انواع جدیدترین مدل‌های ماشین لباسشویی در سایت‌های فروش اینترنتی است.

قیمت جدیدترین مدل‌های ماشین لباسشویی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    1 0
    سان لوکس قیمتش درسته؟ کجاییه نشنیدم تا حالا؟!
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    14 1
    فکر کن هشت میلیون پول بدی پاکشوما بخری! یا 13 میلیون پول امرسان! تا دو سال پیش با یک میلیون و پانصد یک ماشین لباسشویی عالی ال جی میشد خرید. چقدر بدبخت شدیم ما. کاش تولید کنندگان داخلی لوازم خانگی برقی کمی هم وقت صرف پیشرفت تکنولوژی هاشون و اهمیت دادن به متخصصان بکنند. درسته که باید از تولید ملی حمایت کرد ولی نه اینکه به کیفیت اهمیت ندهند و از دنیا عقب بمانند.
    • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      2 5
      اولا که خیلی از تولیدات از کیفیت خوبی برخوردارند. مثلا چند سال پیش میخواستم اتو بخاطر بخرم قیمت پارس خزر تقریبا یک هشتم مدل خارجی بود ولی با همون زیبایی خریدم وجدانا هیچ فرقی از لحاظ کیفیت و زیبایی با خارجی ها نداشت و هنوز داره کار میکنم. مثال دیگه در محل کارم در آزمایشگاه دانشگاه چند فریزر ایرانی مارک هیمالیا و امرسان خریدیم. علیرغم اینکه بر خلاف خانه در آزمایشگاه حداقل روزی بیست بار درش باز و بسته میشه و دانشجویان نمونه داخلش می‌گذارند و بر می‌دارند ولی در 6 سال مثال ساعت دارن کار میکنن. ضمنا مدلهای خارجی برای اینکه به کیفیت بالا دست پیدا کنند ابتدا از مدل‌های ضعیف تر شوع کردند تا الان به اینجایی که شما تصور می‌کنید رسیدند. بخدا این مطالب عین مشاهدات بود که عرض کردم.
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    6 0
    با این قیمت ها از پودر دستی استفاده کنم اقتصادم ریاضی تره
  • مخاطب IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    0 0
    چقدر بد بخت شدیم که باید به ریال درآمد داشته باشیم و به دینار کویت تو ایران هزینه کنیم،ماشین لباسشویی که کسی طرفش نمی‌رفت و همه با دو تومن بهترین جنس خارجیشو میگرفتن،الان شده حسرت واسه خریدنش،واقعا چقدر بد بخت شدیم که باید جنسهایی که مثل هندوانه،شانسی هستش رو چندین برابر الکی که به لعنت خدا نمیرزه رو باید تو خونه‌ هامون بزاریم،وای از بد بختی که دارن سرمون میارن.
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    0 0
    من سال 81لباسشویی پاکشوما خریدم تا دوسال پیش برام کار کرد خیلی ازش راضی بودم الآنم که عوضش کردم بازم پاکشوما گرفتم کنه راضیم خیلی عالیه
  • شفیق IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    0 0
    جقدر بدبختیم من فقط گناهم کارگر ایرانی هستم خیلی سخته پنچ سال از ازدواج ات بگذره ارزوه بشه لباسشویی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس