کد خبر 1269757
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳
دو روش برای برگزاری لیگ والیبال

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون‌ والیبال درباره دو روش برگزاری مسابقات لیگ توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، شهرام عظیمی رئیس کمیته مسابقات فدراسیون‌ والیبال کشورمان در گفت‌وگو با برنامه خط اول رادیو ورزش گفت: لیگ برتر مردان والیبال سال ۱۴۰۰ مزین به اسم سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی است و از دوم آبان آغار می‌شود. طبق برنامه زمان بندی در ۲۵ اسفند بازی پایانی برگزار می‌شود و سقف حضور تیم‌ها در لیگ برتر مردان ۱۴ تیم است.

وی اضافه کرد: در اوایل سال جاری نشستی با مدیران عامل باشگاه‌ها و سرمربیان تیم‌ها داشتیم و در نظرخواهی که انجام شد قرار بر این شد که مسابقات سال ۱۴۰۰ در یک گروه ۱۴ تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار شود، اما اگر شیوع مجدد کرونا را داشته باشیم باید یک مدیریت مدرنیته و یک مدیریت دیگری انجام دهیم که بتوانیم لیگ را در سال ۱۴۰۰ مثل سال ۹۹ به پایان برسانیم و قهرمان را مشخص کنیم.

 عظیمی گفت: دو پلن ارائه دادیم. در پلن اول فشار مسابقات در مرحله مقدماتی است و تیم‌ها در هفته دو بازی در روزهای یکشنبه و چهارشنبه انجام می‌دهند و در مرحله نیمه نهایی و نهایی مسابقات سبک‌تر و تقریبا هفته‌ای یک بار می‌شود.

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون‌ والیبال اظهار داشت: در پلن بعدی در مرحله مقدماتی هفته‌ای یک بازی انجام می‌شود و فشار در مرحله نیمه نهایی و نهایی است که این امر با مشورت باشگاه‌ها انجام می‌شود.

عظیمی یادآور شد: مطلوب مدیران عامل و سرمربیان در مرحله مقدماتی هفته‌ای دو بازی است تا در مرحله نیمه نهایی و نهایی بازی‌ها سبک‌تر شوند و بازیکنان استراحت بهتری داشته باشند تا شاهد عملکرد مطلوب‌تری از تیم‌ها باشیم.


 

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس