کد خبر 1269751
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱
دیدار ۴ ساعته "وحیدی" با نمایندگان مجلس برای بررسی مشکلات مردم

قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس از گفتگوی تعدادی از نمایندگان مجلس با وزیر کشور به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه‌های انتخابیه خبر داد.

به گزارش مشرق، محمدجواد کولیوند قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس از دیدار و گفتگوی بیش از ٢ نماینده مجلس با وزیر کشور در عصر روز گذشته خبر داد و گفت: بنا به دستور وزیر محترم کشور  تعامل فی مابین قوه مجریه و مقننه برای حل مشکلات مردم باید در بالاترین سطح قرار بگیرد.

وی در ادامه افزود: بحث و تبادل نظر با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در خصوص حل مسائل و مشکلات حوزه‌های انتخابیه مورد تاکید وزیر محترم کشور است بطوری که ایشان شخصاً در  جلسات متعددی با نمایندگان به بررسی مسائل شهرستان‌ها و استان‌ها می‌پردازند.

قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس تصریح کرد: باتوجه به تاکیداتی که وزیر محترم کشور در جلسات عصر دیروز با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی داشتند هر چقدر وفاق و اتفاق نظر و همبستگی میان مسئولان وجود داشته باشد هم باعث حل مشکلات در کم‌ترین زمان ممکن و هم باعث افزایش اعتماد عمومی مردم به دولت و نظام خواهد شد.

کولیوند خاطرنشان کرد: وزیر محترم کشور در ملاقات ٤ ساعته خود با نمایندگان مجلس شورای اسلامی که از ساعت ١٨:٣ تا ٢٢:٣ به طول انجامید بر ایجاد وحدت نظر مسئولان در استان، شناسایی دقیق مشکلات مردم، بهبود شرایط معیشتی مردم، رونق فعالیت‌های اقتصادی و کاهش بروکراسی اداری در سازمان‌های تابعه وزارت کشور تاکید و دستورات لازم را به هر یک از معاونت‌های مربوطه جهت بررسی و حل مسائل مطرح شده صادر کرد.

وی خاطرنشان کرد: وزیر محترم کشور همچنین در عصر روز گذشته با تعدادی از مجامع استانی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    0 0
    صد در صد نابغه های مجلس دنبال سهم خودشون از فرمانداری ها و بخشداری ها بودن
    • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      1 0
      و صد درصد تهمت زدن کار زشتیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس